به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس جیان بلنینی، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا پس از پیروزی 3 بر 2 برابر آرژانتین در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: از این پیروزی خوشحالم. انتظار رقابت متفاوتی را داشتم. تلاش کردیم که اشتباهاتمان را کم کنیم. آرژانتین سرویس و دریافت خوبی داشت و پاسور بسیار خوبی نیز دارند.

وی ادامه داد: سرویس های ما هم خوب بود و فرصت‌های زیادی برای ما در امتیازگیری فراهم کرد. در خط سرویس همیشه به بازیکنانم گوشزد می‌کنم که نقاط ضعف تیم مقابل را مورد هدف قرار دهند و گاهی مستقیماً به بازیکنانم می گویم که چه بازیکنی را هدف بگیرند.

خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین هم گفت: بازی زیبایی بود. آنها پیروز شدند و شانس حضور در المپیک را دارند. من ناراحتم چون ایتالیا در امتیازات پایانی بهتر از ما بازی کرد. سرویس‌های پرشی کار ما را سخت کرده بود. در ست پنجم 3 بر صفر عقب افتادیم، اما توانستیم به مسابقه برگردیم و حتی شانس پیروزی در این مسابقه را هم داشتیم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم برای بازی فردا تیم را ریکاوری کنیم. انتظار کسب سهمیه مستقیم المپیک در این بازی ها را نداشتیم اما تا بازی آخر خواهیم جنگید. باید برای کسب سهمیه بازیهای انتخابی المپیک در قاره آمریکا جنوبی در ماه اکتبر که در ونزوئلا برگزار می شود، آماده شویم.

سیمونه باتی، کاپیتان تیم ایتالیا هم خاطرنشان کرد: بازی راضی کننده ای بود. می دانستم بازی امروز بسیار اهمیت دارد. آرژانتین همیشه یک رقیب سرسخت است. آنها در سرویس های موجی خوب بودند. ست پنجم، خوب بود و هر دو تیم شانس پیروزی را داشتند.

دچکو، کاپیتان تیم آرژانتین هم اظهار داشت: بازی فوق العاده ای بود. از بازی لذت بردیم و چیزهای زیادی یاد گرفتیم. امیدورام ایتالیا بتواند سهمیه المپیک را به دست بیاورد.