~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس حسین فرکی پس از پیروزی 2 بر یک مقابل کارای شیراز در جام حذفی در نشست خبری گفت: ما در بازی امروز به برد فکر می‌کردیم می‌دانستیم حریف در خانه با حمایت تماشاگرانش به برد فکر می‌کند. کارا تیم قابل احترامی است و مربی خوش فکری دارد که تیم استقلال اهواز را هم حذف کرده بود.

وی ادامه داد: به بازیکنانم توصیه کرده بودم که حریف را دست کم نگیرند زیرا آنها انگیزه بسیار زیادی مقابل ما داشتند.

در این بازی از همان نقطه‌ای گل خورده بودیم که به بازیکنان تذکر داده بودم در نیمه اول ما تیم برتر مسابقه بودیم و در نیمه دوم اصرار داشتیم که بازی با آرامش ادامه پیدا کند نمی‌خواستم بازیکنانم خسته و مصدوم شوند، زیرا پنجشنبه یک بازی خارج از خانه در لیگ داریم.

فرکی افزود: بعد از آنکه حریف گل زد سعی کردیم بازی را اداره کنیم و دوست نداشتیم بازی به وقت اضافی کشیده شود. در نیمه دوم هم ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم کارا تیم خوبی است و آینده خوبی هم دارد.

فرکی در مورد اینکه کفاشیان گفته که تاج از او خواسته تا فغانی هوای تراکتورسازی را در هفته آخر لیگ داشته باشد گفت: این سوال ربطی به این بازی ندارد با این حال چون کفاشیان آدم شوخ‌ طبعی است نمی‌دانم این حرف را به شوخی گفته یا آن را به جدی بیان کرده است تا من جوابش را بدهم.