• به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس شاهرخ سبک دست در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه چرا امروز چک 7 بازیکن استقلال پاس نشد گفت: چک‌های آتی که به بازیکنان و یا هر شخص یا ارگانی از سوی استقلال داده شده با توجه به موانع قانونی و اداری که هست و طی مکاتبات قبلی با سازمان های نظارتی شده باید به باشگاه برگردانده شود.

وی افزود: پیش از این اعلام شده بود که چک هایی که دست هر کسی هست پاس نمی شود و باید چک ها به باشگاه بازگردانده شود. ذی‌حساب باشگاه مبالغ چک بازیکنان را در می آورد و به دولت اعلام می کند. باشگاه استقلال چون دولتی به شمار می رود باید پول از طریق دولت پرداخت شود و بازیکنان نباید نگران باشند. پول ها از حساب های دولت به حساب بازیکنان واریز می شود. روی چک های داده شده هم نباید اقدامی صورت گیرد. البته من می دانم که بازیکنان روی این پول ها حساب کرده اند اما مطمئن باشند که همین امروز و فردا پول ها به بازیکنان داده می شود.

سبک دست در مورد اینکه تکلیف شرکت تبلیغاتی ریرا به کجا رسید، گفت: هنوز آنها به وعده خود عمل نکرده اند که بخش حقوقی باشگاه در حال پیگیری است و قرار شده به ما هم خبر بدهند.