~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس محمدرضا عباسی در خصوص اینکه مسئولان پدیده اعلام کردند مسائلی که سیاه‌جامگان مطرح کرده بهانه‌ای برای شکست در دربی مشهد است اظهار داشت: به هیچ عنوان بحث بهانه مطرح نیست بلکه مواردی که مطرح  کردیم جزو اصول فوتبال است. به باخت عادت داریم. در زمان حضور مهاجری سه باخت پیاپی داشتیم که خود من از او حمایت کردم و نتیجه آن را هم گرفتیم.

وی ادامه داد: به کادر فنی تیم ایمان دارم و این مسائل ربطی به شکست در دربی ندارد. باخت در فوتبال وجود دارد اما حرف ما این است که چرا خلاف قانون عمل می‌کنند. حالا پدیده‌ای‌ها چرا چنین مسائلی را مطرح می‌کنند کار را خراب‌تر نکنند.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان یادآور شد: ما نمی‌توانیم قانون را دور بزنیم. باید با آن تمکین کنیم. حرف ما این است که چرا بازیکن پدیده که ظهر محروم اعلام می‌شود چگونه تلفنی مسائل را هماهنگ می‌کنند و او می‌تواند در زمین مسابقه حاضر شود. همین کریم احمدی سال گذشته در سیاه‌جامگان با چنین مشکلی روبرو شد و تا زمانی که صورت‌جلسه نکردیم محرومیت او برطرف نشد حالا چه اتفاقی افتاده که به این راحتی او را می‌بخشند و اجازه حضور در زمین بازی را می‌دهند.

عباسی با اشاره به حضور شخصی که در کنار داوران بوده گفت: فرد معلوم‌الحالی که همیشه دنبال داوران است باید تکلیفش مشخص شود. او چرا همواره با داوران است. در رختکن، هتل، روز قبل از بازی و دائما در کنار داوران حضور دارد. باید این موضوع روشن شود و کسی جلوی آن را بگیرد. آیا فدراسیون می‌توانند این کار را بکنند یا خیر.