به گزارش پارس به نقل از تسنیممحسن فروزان که سال گذشته با قراردادی 3 ساله به استقلال پیوست، امید زیادی داشت تا سال‌ها بتواند به عنوان دروازه‌بان اول استقلال درون دروازه قرار بگیرد. با آمدن پرویز مظلومی، این مربی ترجیح داد مهدی رحمتی را جذب کند و از میان وحید طالب‌لو و محسن فروزان رای به جدایی فروزان بدهد.

فروزان که راهی تیم سیاه‌جامگان مشهد شد، در هفته نخست باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد، دیداری که به قول خودش حیثیتی است. دروازه‌بان سیاه‌جامگان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد تقابل با استقلال، جدایی‌اش از استقلال و ... صحبت‌ کرد.

* تسنیم: از بازی با استقلال شروع کنیم.

فردا نخستین دیدارمان در فصل جاری است و باید تلاش کنیم شخصیت سیاه‌جامگان را به همه نشان دهیم و با بازی‌های خوب هواداران‌مان را به وجد بیاوریم. 4 سال است که این تیم تاسیس شده و در این‌سال‌ها در لیگ دسته اول جزو تیم‌های اول تا سوم بوده است. سیاه‌جامگان به خاطر حضور عباسی مالک باشگاه دارای شخصیت است و باید در نخستین دیدارمان مقابل استقلال نشان دهیم که لیاقت بودن در لیگ برتر را داریم.

* تسنیم: تو و رضا عنایتی چقدر برای این بازی انگیزه دارید؟

قطعا این بازی برای من و عنایتی حیثیتی است و می‌تواند برای ما شیرین و لذت‌بخش باشد. من و عنایتی تا همین چند وقت پیش لباس استقلال را بر تن داشتیم ولی اکنون باید مقابل این تیم بازی کنیم. همه تلاش‌مان این است بهترین عملکرد را در تیم سیاه‌جامگان داشته باشیم. در این بازی خیلی چیزها وجود دارد که برای من ارزشمند است.

* تسنیم: چه چیزهایی؟

خیلی از مسائل را نمی‌توان گفت. یک بخش آن به داخل زمین برمی‌گردد و یک بخش دیگر به بیرون از زمین.

* تسنیم: سمت پرویز مظلومی می‌روی؟

صددرصد سمت او می‌روم، چرا که فوتبال حرفه‌ای است. خیلی ناراحتم که از استقلال جدا شدم چون حقم بود که دروازه‌بان شماره یک این تیم باشم. با این حال به عشق استقلال و هوادارانش به سمت نیمکت استقلال می‌روم و دوست ندارم برای استقلال حاشیه ایجاد کنم.

* تسنیم: فکر می‌کنی در حقت اجحاف شد؟

قطعا همینطور است. می توانستم 10 سال برای استقلال درون دروازه قرار بگیرم و برای این تیم بازی کنم. یک‌سالی که برای استقلال بازی کردم، باشگاه و مربیان از من حمایت کردند و امسال می‌توانست سال طلایی من باشد. در تیم‌های بزرگ تجربه داشتم اما در استقلال تجربه دیگری بدست آورده بودم و می‌توانستم سال طلایی را در استقلال بگذرانم اما اجازه ندادند این اتفاق بیفتد. استقلالی‌ها هیچ چیزی را درنظر نگرفتند اما برای آنها احترام قائلم و امیدوارم برای همیشه خنده روی لبان هواداران این تیم باشد.

* تسنیم: به خاطر دریافت رضایت‌نامه‌ات از طلبت گذشتی؟

بله، به خاطر استقلال ضرر مالی کردم. قبل از اینکه به استقلال بروم، از خیلی از تیم‌ها پیشنهادات خوبی داشتم و حتی یکی از تیم‌های آسیایی بود اما به خاطر عشقی که به استقلال داشتم، به این تیم رفتم. استقلالی‌ها قدر من را ندانستند و خودشان هم می‌دانند که نباید این رفتار را با من می‌کردند. فوتبال به من نشان داد نامرد است، فوتبال نشان داد که عشق مهم نیست و به روز باید زندگی کرد.