به گزارش پارس به نقل از ایسنا، رافائل بنیتس پس از پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل شاختار دونتسک گفت: بازی سختی بود. مدیریت خوبی در شاختار وجود داشت. این تیم مالکیت توپ را در اختیار داشت که باعث شد دفاع کردن سخت شود. آنان دارای بازیکنان توانمند و سریعی هستند. کنترل تمام آن ها آسان نبود.

با این وجود تیم ما موقعیت های گل داشت. بدون اینکه بدرخشیم موقعیت گل داشتیم که برخی از آن ها تبدیل به گل شد. من به دلیل بهره بردن از این موقعیت ها و دریافت نکردن گلی از بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی رئال مادرید افزود: تنها نکته منفی این بازی مصدومین بودند. باید یک تا دو روز منتظر بمانیم تا وضعیت بازیکنان مصدوم مشخص شود. درباره بازگشت راموس و واران خوش بین هستم اما در مورد بیل باید صبر کرد. مصدومیت ها من را نگران نمی کند چون تعدادشان زیاد نیست.

او ادامه داد: در صورت نبود بیل در بازی هرکسی می تواند جایگزین این بازیکن شود. در بازی امروز به دلیل ویژگی های حریف از کواچیچ استفاده کردم ولی امکان حضور خسه، شریچف و لوکاس واسکس در بازی های آینده رئال وجود دارد.

بنتیس درپایان از رونالدو تمجید کرد و گفت: می دانم که کریستیانو در چه سطحی قرار دارد و چه اندازه ارزشمند است. او بدون شک بهترین بازیکن دنیاست.