به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس ا ولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل پیکان در جام حذفی امروز از ساعت 17 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید.

* حدود 30 هوادار پرسپولیس در محل تمرین تیم‌شان حاضر شدند تا تمرین سرخ‌پوشان را تماشا کنند.

* پیش از شروع تمرین برانکو سرمربی پرسپولیس برای بازیکنان صحبت کرد و نکات تمرین امروز را به آنها گوشزد کرد.

* 10 بازیکن اصلی تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته مقابل پیکان بازی کردند امروز ریکاوری کرده و تنها دور زمین دویدند. سپس دقایقی کار کششی انجام داده و پس از 35 دقیقه تمرین راهی رختکن شدند.

* وحید حیدریه مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز همراه با بازیکنان اصلی که مشغول ریکاوری بودند دور زمین دوید سپس این بازیکن همراه با سایر بازیکنان به رختکن رفت تا کارهای درمانی‌اش را ادامه دهد.

* لوکا ماریچ و جری بنگستون دو بازیکن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم شرکت کردند.

* بازیکنان ذخیره و بازیکنانی که روز گذشته فرصت بازی کردن پیدا نکردند امروز تمرینات اصلی را انجام دادند. آنها ابتدا زیر نظر پانادیچ به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند و سپس برنامه‌های مدنظر کادر فنی را در تمرین مرور کردند.

* 3 دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها تمرینات‌شان را انجام دادند.

* برانکو تمرین جالبی برای بازیکنان در نظر گرفته بود. به این ترتیب که در فاصله حدود 15 متر دو دروازه نصب شده بود و بازیکنان در این فضای کوچک باید به فوتبال و مرور کارهای تاکتیکی می‌پرداختند.

* بازیکنانی که روز گذشته مقابل پیکان بازی کرده بودند پس از ریکاوری ورزشگاه را ترک کردند.

* محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پیش از شروع تمرین در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و تمرین بازیکنان را زیر نظر داشت.

* کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس هم امروز در تمرین با کاور نارنجی‌رنگ دقایقی پا به پای بازیکنان به تمرین پرداخت.

* برانکو امروز بارها بازیکنانش را به دلیل انجام صحیح برنامه‌های او مورد تشویق قرار داد.

* در یک صحنه جری بنگستون روی سیدعلی فاطمی خطا کرد که بازیکن جوان پرسپولیس از این حرکت مهاجم هندوراسی ناراحت شد.

* پدر رامین رضائیان مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس هم امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و تمرین فرزندش را از نزدیک تماشا کرد.

* با اینکه پرسپولیس روز گذشته پیکان را شکست داده بود اما تماشاگران این تیم در سکوت کامل تمرین پرسپولیسی‌ها را تماشا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس فردا تمرینات خود را برای بازی مقابل سایپا در هفته ششم لیگ برتر ادامه خواهند داد.