به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا برانکو ایوانکوویچ درباره آخرین وضعیت پر‌سپولیس و ناهماهنگی میان ملی‌پوشان تیمش با سایر بازیکنان، گفت: ما با دو برنامه تمرینی کار را اجرا کرده‌ایم و ناهماهنگی کوچک میان بازیکنان ملی‌پوش و کسانی که در کنار ما بودند طبیعی است، چرا که در تیم‌های بزرگ دنیا هم ملی‌پوشان وقتی که به تیمشان بر می‌گردند کمی ناهماهنگ عمل می‌کنند، ولی این مساله حل می‌شود.

وی در واکنش به سوالی درباره علاقه‌اش به مهدی طارمی و این که این بازیکن مدعی شده است که برانکو زیادی به او توجه دارد، عنوان کرد: من همه بازیکنانم را دوست دارم و از کار کردن با آنها لذت می برم. طبیعی است که روی طارمی اصرار بیشتری داشته باشم. او پتانسیل‌ عظیمی دارد و دوست دارم تا این پتانسیل‌ش را به مرحله اجرا بگذارد.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا تعویض علی علیپور برای تشویق تماشاگران بود، گفت: علیپور در تمرینات بسیار خوب کار می‌کند و اگر شما بازی‌ها را دنبال کرده باشید در همه بازی‌ها بوده است. برای من هو‌اد‌ا‌ران بسیار محترم هستند و تفکراتشان نیز برای من محترم است اما برای هر بازی از قبل برنامه داریم. علیپور بازیکنی است که باید تغییر مثبت در کارش دهد و حملاتش را تقویت کند. من از این که بازیکنی مثل علیپور دارم خوشحال هستم. وقتی او در میدان است بازی کیفیت مضاعفی دارد. او خیلی خوب کار می‌کند و قطعا یکی از بازیکنان آینده خوب پر‌سپولیس و ایران است.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در ادامه تیم ‌ملی ایران، توضیح داد: من افتخار می‌کنم که سه بازیکنم در تیم ‌ملی ایران حضور دارند. انتظارم این است که در آینده ای نزدیک تعداد بیشتری از بازیکنان پر‌سپولیس در تیم ‌ملی حضور داشته باشند. من بازیکنانی را که تلاش می‌کنند خیلی دوست دارم.

برانکو ا‌ضافه‌ کرد‌: انتظار بازی سختی را مقابل پیکان داشتیم. بازی‌های جام حذفی واقعا سخت است چون تیم‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند، مخصوصا تیم‌های ضعیف‌تر بدون استرس بازی می‌کنند. طبیعتا اگر گل اول را زودتر می زدیم گل دوم را به ثمر می‌رساندیم و خیلی راحت‌تر بازی را ادامه می دادیم.

وی درباره فرصت سوزی بازیکنان پر‌سپولیس هم گفت: این که این موقعیت‌ها را به دست می‌آوریم، من را خوشحال می‌کند ولی این که توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شود ما را نگران می‌کند، چون ما باید درصد به ثمر رساندن فرصت‌هایمان را بالا ببریم. همه تیم ما یک روز قبل از بازی با پیکان جمع شدند. اگر ما زودتر به گل می‌رسیدیم بازی را بدون استرس انجام می دادیم.