به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا لوئیس فان خال در مورد وین رونی گفت: به صراحت بگویم وقتی رونی صحبت می‌کند، نمی‌دانم چه می‌گوید. وقتی با مردم صحبت می‌کنم به صورت شفاف منظور خود را می‌گویم اما آیا رونی هم می‌تواند اینگونه سخن بگوید؟ فکر نمی‌کنم. ساده بگویم، چه بسا شما هم در درک سخنان رونی ناتوانی باشید.

روزنامه سان انگلیس قبل از دیدار حساس منچستریونایتد برابر لیورپول در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نوشتند هواداران یونایتد رابطه خوبی با فان خال ندارند و از حضور این مربی هلندی روی نیمکت تیم محبوبشان ناراحت هستند.

فان خال در این‌باره هم گفت: نمی‌دانم رسانه‌ها این اخبار را چگونه منتشر می‌کنند. واقعا چنین چیزی صحت ندارد و ساخته ذهن‌ آنهاست. هواداران معمولا با شعارهای «سپاه فان خال، سپاه سرخ فان خال» از من حمایت می‌کنند. هم بازیکنان و هم تماشاگران از من حمایت می‌کنند و مشکلی با هیچ شخصی ندارم.

این مربی هلندی درباره تمدید قرارداد داوید دخیا هم گفت: اگر رئال مادرید مبلغ پیشنهادی را پرداخت می‌کرد، دخیا به تیمی می‌رفت که دوست داشت در آن بازی کند. او فصل قبل عملکرد خیره کننده‌ای در دروازه تیم ما داشت و در بسیاری از بازی‌ها، نقش ناجی را ایفا کرد. به هر حال بسیار خوشحالیم که این دروازبان بزرگ، قراردادش را با ما تمدید کرده است.

فان خال ادامه داد: بعد از ناکامی دخیا در پیوستن به رئال مادرید، دیگر دوست نداشتم این دروازبان بیش از این اذیت شود. به هر حال، این دنیای فوتبال است و به راستی که دنیایی دیوانه‌وار است. نمی‌توانم این دنیای دیوانه را تغییر دهم و باید با آن کنار بیایم.

فان خال درباره این سوال که آیا تیمش برای جذب مارتیال رقم بالایی پرداخت نکرده است نیز اظهار کرد: به هر حال فصل جابه‌جایی تابستانی شرایط خاص خود را دارد. پیش از این گفتم که دنیای فوتبال دنیای دیوانه است و این چیزها در آن طبیعی است. به مدیر اجرایی یونایتد هم گفتم اگر امسال مارتیال را جذب نکنیم، سال آینده برای جذب او باید 10 میلیون یورو بیشتر پرداخت کنیم. الان بهتر است او را جذب کنیم.