به گزارش پارس به نقل از فارس ، مهدی تاج در مورد برگزاری انتخابات مجمع عمومی سازمان لیگ اظهار داشت: جلسات بسیار خوبی در این مدت برگزار شد تا اعضا مجمع عمومی سازمان لیگ انتخاب شوند. از لیگ دسته اول زین العلی و محمود شیعی انتخاب شدند. از بین هیات های فوتبال نیز  طالقانی از خوزستان، شیرازی از هیات فوتبال تهران، ششکلانی از هیات فوتبال آذربایجان و بهرامی از هیات فوتبال استان قم انتخاب شدند.

وی ادامه داد: از بین مدیران باشگاه های لیگ برتری نیز امروز مدیران عامل 4 باشگاه با رای و نظر مجمع انتخاب شدند. سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، محمد عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان و منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران امروز انتخاب شدند.

رئیس سازمان لیگ در مورد ارزیابی اش از انتخابات اعضای مجمع سازمان لیگ و اینکه افرادی که انتخاب شده اند مورد نظر و تایید او هستند یا نه، گفت: ارزیابی من کاملا مثبت است و من به رای اعضای مجمع احترام می گذارم و تمامی نفراتی که انتخاب شده اند مورد نظر و تایید ما هستند.

تاج در مورد انتخاب هیات رئیسه جدید سازمان لیگ گفت: طبق قانون برای تعیین ترکیب هیات رئیسه سازمان لیگ، رئیس سازمان لیگ می تواند دو نفر از خبرگان ورزشی را معرفی کند که به همراه خودش سه نفر می شوند و یک رئیس هیات فوتبال و یک مدیر باشگاه نیز دیگر اعضای هیات رئیسه را تشکیل می دهند با این حال به احتمال فراوان تا تشکیل مجمع عمومی بعدی فدراسیون فوتبال هیات رئیسه سازمان لیگ با همین اعضای کنونی به کارش ادامه خواهد داد. توصیه هیات رئیسه فدارسیون فوتبال هم همین بوده است تا در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال هیات رئیسه جدید را انتخاب کنیم.