به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس جلسه هماهنگی دربی مشهد روز گذشته به علت عدم حضور نمایندگان سیاه‌جامگان برگزار نشد. مسعود حکم‌آبادی، مدیررسانه‌ای سیاه‌جامگان در مورد این مسئله به خبرنگار فارس گفت: باوجود اینکه گفته می‌شود هاشم حسینی، نماینده باشگاه پدیده در جلسه حضور داشته اما او با نوری دبیر هیأت فوتبال استان خراسان رضوی تماس گرفته و بابت غیبتش عذرخواهی کرده بود.

وی با اشاره به اینکه نماینده سیاه‌جامگان با 5 دقیقه تاخیر در جلسه حاضر شده بود خاطرنشان کرد: مجتبی سرآسیایی، قائم‌مقام باشگاه پدیده ساعت 18 و 2 دقیقه محل جلسه را ترک کرد و گویا جایی کار داشت که با عجله رفت این درحالی بود که حیدری نماینده باشگاه ما ساعت 18 و 5 دقیقه در محل جلسه حاضر شده بود.

مدیررسانه‌ای سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: با تمام این مسائل ما از دبیر هیأت فوتبال استان خراسان رضوی و سرآسیایی عذرخواهی می‌کنیم و حاضر هستیم جلسه هماهنگی را در باشگاه خود برگزار کنیم.

اما در طرف مقابل جواد طاری‌بخش، سخنگوی باشگاه پدیده از مسئولان سیاه‌جامگان گلایه دارد و در این باره به خبرنگار فارس گفت: بهتر است مسئولان سیاه‌جامگان به برگزاری جلسات مقید باشند و به موقع در جلسات حاضر شوند. ما تا ساعت 18 و 30 دقیقه در محل جلسه بودیم و سرآسیایی هم ساعت 18 و 15 دقیقه منتظر مسئولان سیاه‌جامگان بود اما حسینی نماینده سیاه‌جامگان ساعت 18 و 20 دقیقه به محل جلسه آمد.

وی افزود: تمرین پدیده ساعت 17 و30 دقیقه روز گذشته آغاز شده بود و اگر ما عجله‌ای برای ترک محل جلسه داشتیم اصلا حاضر نمی‌شدیم اما برای احترام در تمرین شرکت نکردیم و به جلسه آمدیم. در این جلسه رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی هم حضور نداشت و گویا مسئولان هیأت فوتبال هم تمایلی به برگزاری این جلسه نداشتند. در هر صورت بهتر است نوری به عنوان دبیر هیأت فوتبال در این زمینه پاسخگو باشد.