به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر این روزها همه به پرویز مظلومی انتقاد دارند که چرا تا این حد از جاسم کرار مقابل هواداران و مسئولان استقلال و بازیکنان هم تیمی و همکاران خودش دفاع می‌کند و همچنان کرار را نگه داشته است؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید تک تک سلول‌های استقلال را زیر نظر داشته باشید تا بدانید چه اتفاقاتی در استقلال رخ می‌دهد. در واقع مظلومی خودش  هم از کرار خسته شده اما او راه طولانی را تا پایان مسابقات در پیش دارد و به یک بازیساز نیاز دارد.

تنها گزینه جانشینی کرار تا امروز برای مظلومی، ریوالدو بوده که اتفاقا او هم به خاطر نداشتن خانه «درست مثل کرار» درخواست جدایی و رضایت نامه کرده و می‌خواهد از ایران برود.  نکته اینجاست که اگر پرویز مظلومی با جدایی کرار موافقت کند کار استقلال  گره می‌خورد چرا که دیگر هیچ بازیکنی در این تیم وجود ندارد که یک پلی‌میکر تخصصی باشد.  در واقع پرویز مظلومی با داشته‌های فعلی خود نمی‌تواند به سادگی از کرار بگذرد و ریوالدو را هم جدا شده ببیند که در اینصورت تیمش مغز متفکر نخواهد داشت.

نکته در این میان اینجاست که یکی از مشاوران پرویز مظلومی در این رابطه به وی گفته که خسرو حیدری می تواند در آن پست بازی کند و استقلال را جمع کند اما پرویز هنوز به این موضوع واکنش نشان نداده و همچنان از کرار حمایت می‌کند.