تیم ملی فوتبال ایران که رقابت های انتخابی جام جهانی را خوب شروع نکرده بود، در سومین مسابقه اش به مصاف هند رفت. ایران در مسابقه اول خود مقابل ترکمنستان به تساوی یک بر یک رسید اما در دومین بازی 6 گل به گوام زد و اقتدار خود را نشان داد.

شاگردان کروش برای انجام سومین مسابقه به هند رفته بودند و مقابل تیم ملی این کشور قرار گرفتند. پیش از شروع این مسابقه اکثر اهالی فوتبال انتظار داشتند که تیم ایران به راحتی هند را شکست دهد و همین اتفاق هم رخ داد. ایران در نیمه اول فقط یک بار دروازه هند را باز کرد. سردار آزمون مهاجم جوان ایران در دقیقه 29 گل اول بازی را زد تا موتور گلزنی تیم کروش روشن شود.

نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید اما ایران نیمه دوم را خوب شروع کرد. در دقیقه 47 آندرانیک تیموریان گل دوم مسابقه را زد و 3 دقیقه بعد هم مهدی طارمی سومین گل را به ثمر رساند.

ایران می خواست گل های بیشتری بزند. اما هند مقاومت می کرد. گرچه این تیم حرفی برای گفتن نداشت و در نیمه دوم نتوانست موقعیت خیلی خطرناکی روی دروازه ایران ایجاد کند، اما دروازه اش را هم تا آخرین لحظات بسته نگه داشت که بیشتر از سه بار در زمین خودش گل نخورد. ایران تا آخرین لحظات تلاش می کرد که گل چهارم را هم بزند اما در نهایت موفق نشد و مسابقه با همان نتیجه سه بر صفر به پایان رسید.

امروز در گروه ایران، دو تیم دیگر هم به مصاف هم رفته بودند. گوام میزبان عمان بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه هر دو تیم گوام و عمان 7 امتیازی شدند اما تیم ایران به دلیل تفاضل گل خوبی که دارد، با همین 7 امتیاز در صدر جدول گروه قرار گرفت.