به گزارش پارس به نقل از ایفنام، سرمربی ایتالیایی پیشین رئال مادرید با وجود دوری از کهکشانی‌ها،‌همچنان تیم چند سال گذشته‌اش را زیر نظر دارد و از دغدغه‌هایش خبر دارد. به عنوان مثال این مربی خبره می‌داند که در فصل جاری کریستیانو رونالدو در زمینه گلزنی درخششی نداشته است.

با این حال به آینده خوشبین است. وی در مصاحبه‌ایی اظهارداشت:کریس‌رونالدو را خوب می‌شناسم. هیچ شکی نسبت به او و توانایی‌‌هایش ندارم. حاضرم شرط ببندم او یک‌بار دیگر در همین فصل جاری آقای گل خواهد شد. فصل گذشته که هنوز مربی رئال بودم، توانست گل‌های بسیار زیادی بزند. امسال هم همینگونه خواهد شد.

آنچلوتی ادامه داد: کریس یکی از بازیکنان مهم تاریخ فوتبال جهان است.او در کنار لیونل مسی، دو تن از بهترین بازیکنان برتر تمام ادوار فوتبال جهان به شمار می‌روند. به نظرم اسپانیایی‌ها باید خیلی به خود ببالند که این دو بزرگ را در تیم‌های مطرح خود در اختیار دارند.

آنچلوتی همچنین در مورد رافائل بنیتس یعنی جانشین‌اش نیز عنوان کرد: به کارش احترام می‌گذارم. وظیفه‌ایی سنگین با آن کادر بازیکن عظیم دارد. من که خیلی خوش‌اقبال بودم به مدت ٢ سال هدایت چنین تیمی را در اختیار داشتم. با توجه به تجربه‌ایی که از این ٢ سال کسب کردم، می‌گویم ستون‌های رئال، سرخیو راموس و کریس رونالدو هستند.