به گزارش پارس ، امیر مظلومی مدیربرنامه های ریوالدو باربوزا بازیکن برزیلی استقلال در مورد اینکه مشکل این بازیکن چیست که در تمرینات هم شرکت نمی کند گفت: از زمانی که این بازیکن به ایران آمده باشگاه استقلال هر زحمتی که می توانسته برای این بازیکن کشیده است. طبق قول و قرار هم 30 درصد پولش را داده اند و این طور هم نبوده که این بازیکن در خیابان بخوابد و در هتل پذیرایی شده است.

وی افزود: بازیکنان نسبت به شرایط باشگاه ها رفتارهای متفاوتی دارند. شاید یک بازیکن حرفه ای تر باشد و شرایط سخت یک باشگاه را راحت تر بپذیرد یا بازیکنی زود از کوره در می رود اما در مورد شرایط این بازیکن و استقلال باید بگویم که همه چیز از اول بر پایه احترام و انجام تعهدات بوده است. استقلال باشگاه بزرگی است و آقای سبک دست هم مساعدت های لازم را انجام داده است.

مظلومی در خصوص اینکه ریوالدو بهانه خانواده اش را می گیرد گفت: حضور خانواده او در ایران مستلزم گذراندن یکسری کارهای اداری است. ضمن اینکه او سه بازی بیشتر برای استقلال انجام نداده و از حالا نباید بازیکنی مثل کرار را الگوی خود قرار دهد و مثلا برای اعتراض به برخی شرایطش سر تمرین نرود. من خودم این کار او را نمی پذیرم و اصلا من و باشگاه چنین چیزی را جلوی پای او نگذاشتیم و این تصمیم خود ریوالدو بوده که در تمرین شرکت نکند و این خلاف تعهدش به باشگاه است. در چنین شرایطی هم بازیکن باید در اختیار باشگاه باشد نه باشگاه در اختیار بازیکن.

وی خاطرنشان کرد: ریوالدو از جای دیگری هم پیشنهاد ندارد و اگر هم بخواهد رضایت از استقلال بگیرد باید همین کشورهای اطراف برود. او می گوید همسرش حاضر نمی شود به ایران بیاید و به دلیل مشکل خانوادگی نمی خواهد در ایران بماند. در مورد او باشگاه استقلال تصمیم می گیرد و قطعا در این هفته تکلیف او روشن می شود. ضمن اینکه اگر باشگاه استقلال بخواهد در صورت جدایی می تواند از او غرامت بگیرد.

مظلومی در پایان اظهار داشت: ریوالدو از سری A برزیل به ایران آمده است و وقتی امکانات سخت افزاری را مقایسه می کند متوجه تفاوت ها می شود. از سویی لیگ ایران هم سخت و فشرده است و همه این مسائل باعث شده تا احساس کند نمی تواند در ایران بماند.