به گزارش پارس به نقل از فارسوسلی اسنایدر در فاصله یک روز  تا مسابقه تیم کشورش با ترکیه در مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا (یورو 2016 ) اعلان خطر کرده‌است.

وی که خود در لیگ ترکیه و برای تیم گالاتاسرای بازی می‌کند، در مصاحبه‌ایی با تلویزیون دولتی کشورش اظهار داشت: با بازی برابر ترکیه، مانع بسیار سختی برابر خویش داریم. به عنوان یک عضو تیم ملی، ‌نهایت تلاش خود را خواهم کرد که از گروه‌مان صعود کنیم.

لژیونر تکنیکی که پنج‌شنبه شب از باخت یک بر صفر از ایسلند بسیار ناراحت بود، اظهار داشت: خطر بزرگی تیم ملی را تهدید می‌کند. ترک‌ها نهایت تلاش خود را خواهند کرد که برابر ما نتیجه‌گیری کنند ، شب تلخی را برای ما رقم زده و روزگارمان را سیاه کنند.

وی افزود: برای ترکیه رویارویی با ما، آخرین فرصت جهت راهیابی به بازی‌های پلی‌آف است. از این رو از آنچه که تصور می‌کنیم، مصافی سخت‌تر در انتظارمان خواهد بود. در این حال خطر بزرگ این است که همان اشتباهی که در بازی با ایسلند مرتکب شدیم،‌ یکبار دیگر و این بار مقابل حریف تکرار کنیم. مطمئن باشید در زمین حریف،‌ بازیکنان ترکیه و هوادارانش هر آنچه را برای کسب نتیجه لازم باشد، انجام می‌دهند.

در گروه نخست هم اکنون ایسلند با 18 امتیاز صدرنشین است و جمهوری چک با 16 امتیاز در رده دوم قراردارد.

هلند و ترکیه به ترتیب با 10 و 9 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قراردارند و برای راهیابی به دیدار پلی‌اف نبرد می‌کنند.