به گزارش پارس به نقل از ایسنا دنیس چریشف در فصل جابه‌جایی تابستانی چند پیشنهاد خوب داشت اما در این تیم اسپانیایی باقی ماند. سران رئال مادرید امید زیادی به درخشش این بازیکن 24 ساله روس دارند.

چریشف در پست کریستیانو رونالدو بازی می‌کند. او از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار است و اطمینان دارد که می‌تواند با ستاره‌ای بزرگ همچون رونالدو رقابت کند.

چریشف در این زمینه گفت: می‌دانم رونالدو در پست من بازی می‌کند و کار بسیار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رئال مادرید دارم اما ناامید نیستم. نه تنها از رقابت با رونالدو نمی‌ترسم، بلکه آماده این کار هم هستم. از هیچ چیزی نمی‌ترسم. وقتی فرصت بازی به من برسد، نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و توانایی‌های خود را به کادر فنی اثبات کنم.

چریشف سومین سال حضور خود در رئال مادرید را پشت سر می گذارد اما در دو سال گذشته به صورت قرضی برای سویا و ویارئال بازی کرده است تا این که سران رئال مادرید تصمیم گرفتند که در این فصل از او استفاده کرده و رقمی نجومی را برای فسخ قرارداد او در نظر بگیرند.

این بازیکن روسی درباره رقم فسخ قراردادش گفت: بله! این رقم درست است. سران رئال مادرید رقم فسخ قراردادم را 200 میلیون یورو قرارداده‌اند و این نشان می‌دهد که آنها علاقه بسیار زیادی برای حفظ کردن من دارند. در تابستان تیم‌های زیادی برای جذبم وارد عمل شدند. والنسیا پیشنهاد رسمی به من داد اما رئال آن را رد کرد. امیدوارم که بتوانم عملکرد درخشانی در رئال داشته باشم و توانایی های خود را ثابت کنم.