به گزارش پارس به نقل از ایسنا بلژیک تیم دوم رده بندی فیفا که بهترین نسل تاریخ فوتبالی خودش را دارد و با قرار گرفتن در رده دوم رده بندی فیفا در دیداری خانگی موفق شد بوسنی را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد تا بوسنی از رسیدن به یورو 2016 باز بماند.

کوین دی بروین یکی از ستاره های تیم ملی بلژیک در این دیدار بود که یک گل زیبا به ثمر رساند و یک پاس گل نیز برای هم تیمی‌اش فراهم کرد. او پس از این بازی گفت: بازی بسیار سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم. حریف امیدهای اخرش را به کار بسته بود و هر چه در توان داشت برابر ما به کار بست. مهم بود که در این دیدار به برتری برسیم. باید جایگاه خود را حفظ کنیم و آن را ارتقا ببخشیم. این 3 امتیاز کار ما را خیلی راحت کرد و خیال ما را بابت صعود به یورو تقریبا راحت کرد. باید هر چه زودتر شکست برابر ولز را فراموش می کردیم و بهترین روش نیز پیروزی در این دیدار بود.

او در ادامه گفت: بازی برابر بوسنی انرژی زیادی از ما گرفت. خوب شروع نکردیم و فضای زیادی به آنها دادیم. باید پاسخ انتقادات را می دادیم. به همین خاطر انگیزه زیادی برای درخشش داشتیم. وقتی ضربه را زدم منتظر بودم که همه به سمت من هجوم بیاورند اما کمی طول کشید که آن‌ها ببینند که گل زده ام و بیایند. پس از کسب این نتیجه دیگر وضعیت بحرانی نداریم. درست است، بازی خوبی در ولز نداشتیم. اما مقابل بوسنی وضعیت دیگری داشتیم. به صعود به عنوان تیم نخست فکر می کنیم.

او درباره حضور در منچسترسیتی و جداشدن از ولفسبورگ گفت: این انتقال مانند یک اپرای طولانی بود. توجهی به این موضوع در حال حاضر نمی کنم. به اندازه کافی صحبت کردم. از انتقال خوشحال هستم. باشگاه سیتی تلاش زیادی برای جذب من کرد. این باعث شد ارزش هایم را بدانم.

بلژیک این هفته باید در دیداری خارج از خانه در انتخابی یورو 2016 در قبرس مقابل تیم ملی این کشور به میدان برود.