به گزارش پارس به نقل از خبرورزشیبازی با گوام خاطرتان هست؟ یکی از آن 19 گل را خود شما به ثمر رساندید.

بله آن یک بازی خاص بود. تند و تند گل می‌زدیم و می‌آمدیم توپ را می‌کاشتیم وسط زمین تا گل بعدی را بزنیم. خود من هم به گوام گل زدم اما گذشت آن زمان و بعید است که بشود دوباره چنین کاری کرد.

چرا فکر می‌کنید دیگر نمی‌شود دروازه تیمی چون گوام را گلباران کرد؟

چون گوام حالا از کیفیت فنی بالاتری برخوردار است و خیلی پیشرفت کرده و اگر ما بخواهیم با آن ذهنیت قبلی (19 گل) وارد بازی شویم، قطعاً به مشکل برمی‌خوریم. البته کروش هم این قضیه را خوب می‌داند و گوام هم خودش را از پیش بازنده نمی‌داند.

یعنی احتمال دارد مقابل گوام در تهران امتیاز از دست بدهیم؟

من این‌طور فکر نمی‌کنم. ما برنده می‌شویم اما نه با 19 گل. گوام قطعاً یک بازی تدافعی و جنگجویانه انجام خواهد داد اما احتمال خیلی کمی دارد که بتواند مقابل تیم ملی ایران شاهکار کند. ما بازی را خواهیم برد. بازی با گوام یک بازی تاکتیکی و تدارکاتی مثبت برای تیم ملی خواهد بود تا برای مراحلی بعدی بازیکنان را آماده‌تر کند. می‌توان در این بازی کارهای تاکتیکی زیادی را انجام داد.

چرا فکر می‌کنید که ما با حداقل گل، گوام را می‌بریم؟

چون تجربه بازی با مالدیو این را می‌گوید. ما به مالدیو 17 گل زدیم اما بعدش همین مالدیو یک بار 3 بر صفر به ما باخت و یک بار هم یک بر صفر، پس ما دیگر نمی‌توانیم 17 گل به مالدیو بزنیم.

درخصوص استقلال هم برای‌مان صحبت کنید. شرایط این تیم چطور است؟

استقلال در دو بازی اول خود خیلی بهتر از 2 بازی آخر خود کار کرد. باید ریشه‌یابی شود که چرا این‌طور شده است. در بازی با ذوب‌آهن و استقلال اهواز، شاگردان پرویز مظلومی حرف زیادی برای گفتن نداشتند اگرچه تیم اهوازی را با خوش‌شانسی از پیش رو برداشتند.

برخی‌ها می‌گویند استقلال تیم یک‌نیمه‌ای است؟

بله اما استقلالی‌ها از لحاظ بدنی کم نمی‌آورند و در نیمه دوم دچار یک سردرگمی تاکتیکی و فنی می‌شوند. همان برخی‌ها فکر می‌کنند که بازیکنان افت بدنی پیدا می‌کنند در حالی که این‌طور نیست. استقلال در نیمه دوم مثل بازی با ذوب‌آهن دچار سردرگمی فنی می‌شود و حرفی برای گفتن ندارد.