به گزارش پارس به نقل از ایسنا عباس ترابیان، رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال ایران درباره دلایل مخالفت کمیته‌ فنی فوتسال با سرمربیگری وحید شمسایی در تیم ‌ملی فوتسال ایران، گفت: ما مشکلی با وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ‌ملی فوتسال نداریم، ولی با توجه به این که شمسایی در باشگاه تاسیسات دریایی حضور دارد و نمی‌تواند زمان کافی برای تیم ‌ملی بگذارد، با حضور او در تیم ‌ملی فوتسال مخالفت کرده‌ایم.

وی گفت: وقتی که شمسایی هم در باشگاه باشد و هم در تیم ‌ملی، زمانش تقسیم بر دو می‌شود، طبیعتا انرژی‌اش کم می‌شود و مشکلات زیادی به وجود می‌آید چون باید هم در تاسیسات دریایی باشد و هم در تیم ‌ملی. از طرف دیگر او نمی‌تواند بازی‌های لیگ فوتسال را ببیند، چرا که بیشتر توجه‌اش به تیم تاسیسات دریایی است.

ترابیان افزود: در مجموع کمیته‌ فنی فوتسال برای سپردن تیم ‌ملی فوتسال با این شرایط به وحید شمسایی موافق نیست، ولی اگر در سطوح بالاتر فدراسیون تصمیم دیگری گرفته شود ما تابع هستیم. هر چند که گفتم کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال موافق سرمربیگری شمسایی با این شرایط نیست.

رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال ایران در پاسخ به این سوال که اگر شمسایی در تاسیسات دریایی نبود، آیا باز هم با مربیگری او مخالفت می‌کرد؟ گفت: ما 100 درصد موافق حضور شمسایی هستیم. در جلسات‌مان هم توافقات لازم را انجام داده‌ایم. ما حتی روی کادرفنی شمسایی هم توافق کردیم و مشکل ما این است که شمسایی نمی‌تواند همزمان در تیم ‌ملی و تاسیسات دریایی باشد. ما بر اساس تجربه مان این نظر را داریم.