به گزارش پارس به نقل از کاپبختیار رحمانی درباره شرایط تیمش، حاشیه های اخیر، رابطه اش با هواداران تراکتورسازی، ماجرای دعوت نشدن سربازان به تیم ملی و برخی مسائل دیگر صحبت های جالبی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید: 

*نتایج خوبی برای تراکتورسازی حاصل نشده است. دلیلش چیست؟

خیلی ها می گویند به خاطر عدم هماهنگی نفرات است اما چیزی که مشخص است، ما خوب و روان بازی نمی کنیم. دلیل این امر هم به خاطر عملکرد نه چندان خوب همه بازیکنان است. ما نتوانستیم خوب خودمان را نشان دهیم و تیم یکدستی داشته باشیم. با این وجود امیدمان به خدا است و انشاءالله شرایط به زودی خوب می شود.

*هواداران تراکتورسازی هم بابت این نتایج بسیار ناراحتند. چه قولی به آنها می دهی؟

من به هواداران حق می دهم. آنها کاملا حق دارند ناراحت باشند اما شک ندارم شرایط اینطور نخواهد ماند. در آینده قطعا همه چیز را جبران می کنیم و هواداران خوشحال می شوند.

*حاشیه های زیادی هم برای تیم ایجاد شده است. مثلا مصاحبه هایی که سرمربی و سرپرست علیه یکدیگر انجام می دهند...

دوستانم گفتند که سرپرست تیم علیه تونی مصاحبه کرده است. این برای تیم بزرگی مثل تراکتورسازی خیلی بد است. در تیم قبلی من، فولاد مشکلاتی بزرگ تر از این هم بود اما هرگز در رسانه ها مطرح نشد و این موارد به تیم لطممه می زند.

*در روزهای گذشته برخی افراد درباره سربازان تراکتورسازی هم صحبت هایی انجام داده اند. اینکه گفته می شود آنها...

(حرف را قطع می کند) این صحبت ها مسخره است و من دوست ندارم به آن توجه کنم. کسانی که می گویند سربازان کم کاری می کنند و یا نمی خواهند برای تراکتورسازی بازی کنند، از فوتبال دور هستند. مطمئن باشید هیچ بازیکنی به اندازه من در تراکتورسازی انگیزه ندارد. مگر می شود که آدم به تعهدش پایبند نباشد؟ همه سربازان تراکتورسازی با جان و دل بازی می کنند و همین الان می بینید که هر 4 گل تیم را در 5 هفته گذشته بازیکنان سرباز به ثمر رسانده اند.

*رابطه ات با هواداران تراکتورسازی خوب شد؟

من عاشق مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی هستم. از همان اول هم مشکلی بین ما وجود نداشت. یکسری افراد دنبال این بودند که حاشیه درست کنند اما به هدفشان نرسیدند. مردم تبریز واقعا میهمان نواز هستند و امیدوارم با بازیهای خوب بتوانم جواب محبت هایشان را بدهم.

*اما پستی که در اینستاگرام مبنی بر حمایت از فولاد منتشر کردی، جنجال ساز شد!

من نمی دانم چرا این مسائل را اینقدر بزرگ می کنند؟ فولاد خانه من است و اهوازی های زیادی به من پیام می دادند که چرا فولاد به این شرایط دچار شده است. من هم می خواستم به هواداران تیمی که چند سال در آن توپ زدم، دلداری بدهم. من حالا در تراکتورسازی هستم و برای تیمم با جان و دل تلاش می کنم اما این دلیلی نمی شود که برای هواداران فولاد آرزوی موفقیت نکنم. من فکر می کنم این مسائل عادی است و برخی دوست دارند به آن دامن بزنند. 

*بگذریم، مجوز بازی سربازان برای تیم ملی باز هم صادر نشد!

ما خودمان هم تصور نمی کردیم اینگونه باشد. حتی پاسپورت هایمان را نیز تحویل داده بودیم اما 3، 4 روز قبل از اردوی تیم ملی گفتند نمی توانید بازی کنید. با این حال تابع دستور مسئولان هستیم و امیدوارم این ماجرا نیز حل شود. من نمی دانم دلیلش چه بوده و شاید بهتر باشد مسئولان درباره اش حرف بزنند.

*حرف خاصی باقی نمانده است؟

امیدوارم بتوانیم از تعطیلی لیگ بهترین استفاده را ببریم و  با کسب نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم.