به گزارش پارس به نقل از فارس  مجید نامجومطلق که در همایش دانش‌افزایی مربیان برتر فوتبال ایران شرکت کرده بود در مورد شرایط استقلال و سرمربی این تیم گفت: این هجمه‌ای که الان به قلعه‌نویی وارد می‌شود جوانمردانه نیست. امسال استقلال مشکلات زیادی داشت. از جمله بحث خصوصی‌سازی، بی‌پولی و بازیکنانی که در تیم ملی بودند و با فشار بدنی و خستگی به استقلال آمدند و بازدهی نداشتند و همه این عوامل دست به دست هم داد تا استقلال در فصل جاری ناکام باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عصر امیر قلعه‌نویی به پایان رسیده است گفت: این موضوع را قبول ندارم. این مربی طی سال‌های گذشته با سپاهان و استقلال موفقیت‌های زیادی به دست آورده و با توجه به اینکه عملکردی که داشت انتظارات را بالا برده بود در فصل جاری نیز هواداران استقلال از او انتظار موفقیت را داشتند اما باز هم معتقدم که جوانمردانه نیست که در این شرایط به او حمله کنیم.

بازیکن اسبق استقلال گفت: امیر خیلی ذهنش معطوف به حاشیه و درگیری با کی‌روش و رسانه‌ها شد و از شرایط اصلی که رهبری استقلال بود غافل شد. او بیش از اندازه وارد حاشیه‌ها شد و تمرکزش را از دست داد.

وی افزود: همه ما طرفدار استقلال هستیم و طرفدار واقعی در هر شرایطی باید از این تیم حمایت کند. همه عوامل باشگاه نیز برای موفقیت تلاش می‌کنند اما یکسری مشکلات پیش می‌آید که گریزناپذیر است و باعث می‌شود موفقیت همیشه میسر نباشد.

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد اینکه آیا موافق ادامه حضور کی‌روش در تیم ملی هست یا خیر؟ گفت: موافق او بودم و خیلی هم از کی‌روش حمایت کردم اما یکی دو مصاحبه اخیر او را نپسندیدم به خصوص آنجایی که به فوتبال ما با گفتن جملاتی مثل مار و عقرب و گروگان توهین کرد. این صحبت‌ها برازنده شخصیت کی‌روش نبود و یک جورهایی توهین به مملکت ما بود.

وی در پایان گفت: کی‌روش شرایط ایران را می‌دانست و زمانی که قبول کرد با این شرایط کار کند دیگر این صحبت‌ها زیبنده او نبود. مربی که روی نیمکت رئال مادرید نشسته است باید ظرفیتش بالاتر باشد.