به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاراندر شرایطی که  به برگزاری مسابقات بین‌المللی دوچرخه سواری نزدیک می شویم قهرمان کشور و بازیکن تیم ملی با دوچرخه شکسته قصد حضور در لیگ های برتر این رشته را دارد. 

 

شکستگی دوچرخه هر لحظه ممکن است منجر به وقوع اتفاقی ناخواسته شود اما این قهرمان کشور بارها از مسئولان درخواست مساعدت کرده که هیچ یک از آنها حتی کمکی برای جوش دادن دوچرخه‌اش نیز نکرده‌اند چه برسد به خرید دوباره آن. 

 

این در حالی است که وی چندین پیشنهاد از کشورهای خارجی با اسپانسر شخصی را رد کرده است، اگر به این وضع رسیدگی نشود وی پس از اتمام سربازی به تیم ملی مالزی می‌پیوندد. 

 

کاش برای دیدن ارزش ها و ارزشمندی ها کشور کمی چشمانمان را باز کنیم و نگذاریم از دست برود. 

 

دوچرخه سوار کشور در اندیشه پیوستن به تیم ملی مالزی 

 

قهرمان کشور دوچرخه سواری گفت: اگر خواسته‌هایم برآورده نشود به تیم ملی مالزی می پیوندم و برای آنها رکاب می زنم. 

 

سجاد جعفر نسب در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: عضو تیم پیشگامان کویر یزد هستم اما برای حضور در مسابقات جاده دوچرخه ام شکسته و با ترس و نگرانی می خواهم شرکت کنم و هیچ حمایتی ورزشکار نمی‌کنند حتی قادر به معرفی یک بانک برای وام به ورزشکار نیستند. 

 

وی افزود: من کاردانی تربیت بدنی دارم و برای دوره کارشناسی هم قصد ادامه دارم و چند ساله در مسابقه داخلی قهرمان کشور می شوم  که سالیانه 6 میلیون تومان فقط خرج دوچرخه‌ام است اما هیچ کمکی تا به حال نه از فدراسیون، نه از باشگاه در این خصوص نشده است. 

 

جعفرنسب در ادامه بیان کرد: باشگاه پیشگامان کویر یزد اسپانسر ما است اما امسال گفتند که وضع مالی باشگاه خوب نیست بنابراین با دوچرخه شکسته در مسابقات باشد شرکت کنم اکثر بچه های بومی ورزشکار هم وضعیتشون به همین شکل است. 

 

وی خاطر نشان کرد: مسابقات لیگ، هشتم تا دهم شهریور را پیش رو دارم و در مسابقات پیست 11 تا 13 شهریور ماه نیز شرکت خواهم کرد. 

 

وی در خصوص دعوت فدراسیون از وی در اردوهای تدارکاتی تاکید کرد: از فدراسیون حمایتی تا به حال صورت نگرفته است سال گذشته هم برای شرکت در اردوی تدارکاتی دعوتم نکردند و هم امیدی ندارم که دعوتم کنند. 

 

جعفرنسب در خصوص سوابقش یادآور شد: از سال 89 تا به حال به 2 سال وقفه مدام قهرمانی کشور داشتم و در تورهای بین‌المللی و مسابقات آسیایی جوانان هم شرکت کردم در تور مازندران سال 89 سوم شدم و در سال 90 همین مسابقه جایگاه دوم را کسب کردم. 

 

قهرمان کشور دوچرخه سواری در خصوص حمایت های هیئت استانش اظهار کرد: با رئیس هیئت استانم هم مذاکراتی داشتم اما هیچ کمکی نکردند و به من قول مساعدت در مسابقات قهرمانی کشور را دادند و گفتند که امتیاز مجتمع تفریحی ورزشی را می دهند اما گفته‌هایشان کذب بود. 

 

وی در ادامه بیان کرد: اگر حمایت شدم می‌مانم اما اگر نشد با اسپانسر شخصی و پیشنهادی که از طرف کشور مالزی دارم بعد از اتمام سربازی خواهم رفت.