به گزارش پارس به نقل از کاپریوالدو اسبوزا درباره بازی استقلال مقابل همنام اهوازی اش اظهار داشت:بازی سختی بود. البته دیشب به دلیل گرمای بیش از حد اهواز فوتبال بازی کردن در آن هوای گرم کار آسانی نبود و خوشحالم که توانستیم در آن شرایط هر سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

وی افزود: مسئولان برگزارکننده گفته بودند که هوا 40 درجه است اما به نظر من که نزدیک به 60 درجه بود. حتی توقف بازی و آب خوردن در میانه هر دو نیمه هم چیزی از گرمای هوا کم نمی کرد.

هافبک برزیلی استقلال درباره حضورش در ترکیب ثابت این تیم گفت: من در دو بازی قبلی به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شدم و خوشحالم که توانستم در این دیدار نظر سرمربی تیم را جلب کنم و از ابتدا به میدان بروم. هدفم این است که بتوانم یکی از بازیکنان ثابت تیم باشم.

ریوالدو در پاسخ به این سوال که چرا در خلال بازی اقدام به شوت زنی از راه دور نمی کند، توضیح داد: سرمربی تیم از من خواسته که در کارهای دفاعی شرکت داشته باشم. به همین خاطر نفوذ و پیشروی ندارم. هرچند که خودم دوست دارم جلو بروم و اگر موقعیتی نصیبم شد اقدام به شوت زنی هم کنم. خیلی دوست دارم برای استقلال گل بزنم.

این بازیکن در ارتباط با وضعیت کلی استقلال ظرف مدتی که همراه این تیم تمرین می کند و در مسابقات حضور دارد خاطرنشان کرد: خوشحالم که در استقلال توپ می زنم. تیم ما خوب و یکدست است و من خیلی به این تیم امیدوار هستم. حالا هم پس از چهار هفته بین 16 تیم در مکان سوم هستیم و این نشان می دهد که استقلال جزو تیم های خوب لیگ برتر است. من امیدوارم تا در ادامه با هماهنگی بیشتری که بین بازیکنان به وجود می آید به شرایط بهتر هم در لیگ دست بیابیم.

بازیکن برزیلی استقلال درباره علت حضورش در باشگاه توضیح داد: قرار بود به اتفاق مدیربرنامه هایم دیداری با مسئولان باشگاه داشته باشیم تا درباره محل اقامتم در تهران و همچنین مسائل مالی حرف بزنیم اما هیچ کسی غیر از آقای مظلومی و پورحیدری در باشگاه حضور نداشت. قرار شد بعد از ظهر که ظاهرا قرار است مسئولان باشگاه در این مکان حاضر شوند دیداری با آنها داشته باشیم به همین خاطر بار دیگر به باشگاه برمیگردم.