به گزارش پارس به نقل از تسنیمرضا عنایتی در خصوص دلایل جدایی رسول خطیبی از تیم سیاه‌جامگان گفت: تا جایی که من می‌دانم او مشکلی با بازیکنان و مدیریت باشگاه نداشت. ما که از استعفای خطیبی شوکه شدیم. او آدمی نیست که بخواهد حرف‌هایی بزند که حقیقت ندارد. خودش که گفته به خاطر حضور در کلاس‌های مربیگری جدا شده است، ولی اگر می‌خواهید در مورد دلایل جدایی او اطلاعاتی به دست آورید، باید با خودش صحبت کنید.

عنایتی در واکنش به اینکه می‌گویند «مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان خطیبی را به دلایل رفتارهای بدی که با بازیکنان داشت محترمانه کنار گذاشتند»، تأکید کرد: بدرفتاری خطیبی و این شایعاتی که درست شده است، به هیچ عنوان صحت ندارد. داستان من و خطیبی جداست، چون با هم رفیق و همبازی بودیم، ولی او با دیگر بازیکنان هم رفتار بدی نداشت. این مسائل شایعه است و شدیداً آن را تکذیب می‌کنم.

کاپیتان سیاه‌جامگان راجع به اینکه مدیرعامل این باشگاه از احتمال مربی - بازیکن شدن عنایتی صحبت کرده است، گفت: ایشان حرف مهمی زده است. من در هر پستی که باشم نهایت تلاشم را انجام می‌دهم تا سیاه‌جامگان موفق باشد. اگر قرار باشد به عنوان مربی - بازیکن فعالیت کنم، قطعاً از این موضوع استقبال خواهم کرد.