به گزارش پارس به نقل از فارسفلورنتینو پرس مدیرعامل پرافتخارترین تیم فوتبال باشگاهی در جهان در نشست خبری خود به مناسبت روز ملی باشگاه داری در اسپانیا به خبرنگاران گفت: فوتبال باشگاهی در اسپانیا بسیار مهم است و جایگاه با اهمیتی دارد. دولتمردان اسپانیا نیز این موضوع را می‌دانند و همیشه به فکر فوتبال هستند. امسال بودجه بخش ورزشی و فوتبال افزایش داشته و این جای تامل و تقدیر دارد، با این که در اسپانیا رکود اقتصادی داشته‌ایم اما بودجه ورزش هرگز کاهش پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: رئال مادرید برای این فصل آماده است و هیچ بهانه‌ای برای قهرمان نشدن در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در اختیار نداریم. هر اتفاق منفی رخ دهد مسئول مستقیم آن من هستم و هر موفقیتی کسب شود من کم‌ترین سهم را در آن خواهم داشت، این واقعیت است و مدیریت ورزشی در اسپانیا به این حقیقت دست یافته که باید کمترین ادعا و بیشترین تلاش را داشته باشد.

پرس درباره خریدهای این فصل خود گفت: عالی بوده و ما به همه اهداف نقل و انتقالاتی خود دست یافته‌ایم، پروژه از دست دادن کاسیاس انرژی زیادی از من تلف کرد و در نهایت من شخصیت منفی این دستان شدم و کاسیاس پیروز، ایرادی ندارد در هر حال من تلاشم را کردم و به نتیجه نرسیدم. درباره خرید دخه‌آ نیز اگر در آخرین فرصتها هم نتوانم کاری کنم، یعنی شکست خورده‌ام. ای کاش زودتر در این مورد به نتیجه برسم.