به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علی پروین، مدیر تیم ستارگان فو‌تبا‌ل ایران که قرار است روز جمعه این هفته‌ در ورزشگاه آزادی به مصاف ستارگان جهان برود، درباره شرایط تیم ستارگان فو‌تبا‌ل ایران پیش از برگزاری این دیدار، اظها‌ر کرد: نباید به این بازی به چشم یک دیدار سمبلیک نگاه شود. این یک دیدار مهم و قابل توجه است که ما نیز با آمادگی کامل به مصاف ستارگان جهان خواهیم رفت.

وی افزود: یقینا حضور چهره‌های محبوب و سرشناس فو‌تبا‌ل جهان در تهران اعتبار جایگاه ویژه‌ای به فو‌تبا‌ل ایران خواهد بخشید. به همین منظور سعی می‌کنیم تیمی مقتدر و در حد اعتبار فو‌تبا‌ل ایران روانه میدان کنیم.

مدیر تیم ستارگان فو‌تبا‌ل ایران در ادامه تاکید کرد: با تمام احترامی که برای بزرگان فو‌تبا‌ل و پیشکسوتان قائل هستیم باید به این نکته توجه کرد که با توجه به فرصت اندک تا بازی باید در جهت شناسایی و دعوت از آماده‌ترین‌ها به تیم ستارگان ایران اقدام کنیم.

پروین که رهبری کادرفنی ستارگان ایران را برعهده خواهد داشت، ا‌دا‌مه‌ داد: مجبور هستیم از کسانی برای این بازی دعوت کنیم که چهره‌های محبوب فو‌تبا‌لی باشند و به لحاظ آمادگی نیز در شرایط مطلوبی قرار داشته باشند. البته این موضوع دلیلی بر عدم توانایی و محبوبیت سایر پیشکسوتان نخواهد بود.

پروین با اشاره به جلسه‌اش با یاریار و علی اصغر منوسی فر به عنوان مدیر اجرایی این مسابقه گفت که تمام تلاش‌ها در جهت برگزاری یک دیدار خوب و شایسته فو‌تبا‌ل ایران است.