به گزارش پارس به نقل از ورزش سه، سپاهان در شرایطی مقابل حریف قرمزپوش متوقف شد که شایعاتی درباره جدایی دو بازیکن مهم این تیم وجود دارد که با توجه به مشکلی که برای دو برزیلی سپاهان پیش آمده، به نظر می رسد جدایی احتمالی حاج صفی و شریفی ضربه محکم به سپاهان باشد.

سرمربی سپاهان در گفت و گو با ورزش سه در این باره صحبت می کند:

بعد از تساوی برابر فولاد شایعه هایی عجیبی درباره مهدی شریفی به راه افتاده است. شنیده اید؟

بله ولی مهدی شریفی اصلا بی انگیزه نشده است. او در طول بازی دوید، با بازیکنان حریف درگیر شد و چند بار هم تکل زد و اتفاقا به نظر من کاملا هم برای این بازی انگیزه داشت.

ولی گفته می شود او چون از اروپا پیشنهاد دارد، برای بازی در سپاهان بی انگیزه شده است؟

من نمی دانم این حرف ها را چه کسانی مطرح می کنند، اصلا چنین چیزی نیست. به هر حال او دارد زحمت می کشد و ما هم به او اعتماد داریم.

ولی شریفی در بازی با فولاد چندین موقعیت عالی را از دست داد. یعنی فقط بدشانسی را عامل این مساله می دانید؟

البته فقط بازی دیروز نبود، مهدی شریفی در بازی قبلی با پرسپولیس هم چند موقعیت خوب را از دست داد اما ما همه این ها را می گذاریم روی بدشانسی و هیچ فکر بدی هم نمی کنیم.

مشکلاتی که برای شیمبا و پادووانی به وجود آمده حسابی دست شما را خالی کرده است، تا جایی که مجبور شدید فوزیل موسی اف را در پست دفاع وسط به بازی بگیرید. چقدر خودتان را برای در این شرایط آماده کرده اید؟

به هر حال ما باید با این اتفاقی که ناخواسته برایمان افتاد سعی کنیم که راهمان را دوباره پیدا کنیم. توکل ما به خدا است و باید تلاش کنیم که از این اتفاق ناخواسته به دنبال راهی برای ادامه موفقیت هایمان باشیم.

ولی دو بازیکن شما هم به خاطر پیشنهاد از خارج از کشور در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند. برای این مساله چه برنامه ای دارید؟

خب، به هر حال ما بازیکنان مصدوم و محروم زیادی داریم. برای بازی با فولاد ما شیمبا، پادووانی را نداشتیم و هادی عقیلی هم به یکباره مصدوم شد. ما مجبور شدیم از فوزیل موسی اف در پست دفاع وسط استفاده کنیم ضمن اینکه حرف شما را قبول دارم و احتمال دارد به زودی احسان هم از جمع ما جدا شود.

با توجه به اتفاقی که برای دو بازیکن خارجی تان افتاده آیا اجازه رفتن مهدی شریفی و احسان حاج صفی را می دهید؟

به هرحال من باید با آنها صحبت کنم. اگر ببینیم که به صلاحشان است که از سپاهان جدا شوند، به آنها کمک خواهم کرد تا به آینده فوتبالشان آسیب نرسد.

در صورتی که این دو نفر جدا شوند باز هم به قهرمانی امیدوارید؟

بله همچنان امیدوارم. البته به شرطی که ما بتوانیم به جای بازیکنانی که از دست دادیم بتوانیم بازیکنان جانشینی در سطح آنها جذب کنیم. به هر حال پیدا کردن بازیکن در این شرایط کار راحتی نیست و البته باید ببینیم آیا قوانین به ما اجازه می دهد یا نه.