به گزارش پارس به نقل از فارس، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت 18و 30 دقیقه امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد. هاشم بیگ‌زاده تنها غایب تمرین امروز استقلالی‌ها بود و این بازیکن ظاهرا پس از مراجعات متعدد به باشگاه استقلال نتوانست مطالبات خود دریافت کند و به همین دلیل امروز به حالت قهر در تمرین صبح و بعداز ظهر شرکت نکرد.


* قبل از اینکه تمرین امروز آبی‌پوشان آغاز شود فریدون زندی به محل تمرین آمد و مستقیما به اتاق قلعه‌نویی رفت و برای دقایقی با سرمربی آبی‌پوشان گفت‌وگو کرد. زندی ضمن تشکر از سرمربی استقلال به خاطر اینکه به او اجازه داده در تمرینات این تیم شرکت کند، به قلعه‌نویی اعلام کرد که امشب مسافر قطر است و به همین دلیل تا پایان لیگ به ایران باز نمی‌گردد. از همین رو وی از سرمربی تیم استقلال خداحافظی کرد و در تماس تلفنی با بازیکنان این تیم از آنها تشکر کرد.

* امید ابراهیمی با 5 دقیقه و میلاد فخرالدینی با 10 دقیقه تاخیر به محل تمرین امروز رسیدند.

* قبل از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و خیلی کوتاه با آنها گفت‌وگو کرد. سرمربی تیم استقلال از بازیکنانی که در نوبت صبح غایب بودند با حالت خنده و شوخی پرسید چرا به سالن وزنه نیامدند که هر کدام از آنها پاسخ‌های خود را ارائه کردند. چهره سرمربی استقلال بسیار خندان بود و بازیکنان از بشاش بودن قلعه‌نویی استقبال کردند.

* امیر قلعه‌نویی بعداز پایان صحبت‌هایش در حالی که لباس ورزشی به تن داشت روی نیمکت نشست و در کنار شاهرخ بیانی و میرشاد ماجدی تماشاگر تمرین شد.

* حدود 40 نفر از طرفداران تیم استقلال از نزدیک نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شدند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌های خود کار استقامتی انجام دادند و سپس در حالی که رضا رجبی لباس ورزشی به تن داشت در دو گروه به همراه وی فوتبال درون تیمی بازی کردند. این مسابقه در نیمی از زمین و در دو گروه سبز و نارنجی برگزار می‌شد که بازیکنان حدود یک ساعت آن را پشت سر گذاشتند.

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه آینده در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.