به گزارش پارس به نقل از تسنیم جعفر کاشانی در جمع خبرنگاران در واکنش به طرح این پرسش که امروز صبح جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بوده است، گفت: نه، امروز صبح جلسه کمیته فنی نداشتیم بلکه تعدادی از پیشکسوتان نشستی را با دکتر قاسمی در شرکت صندوق پیشکسوتان داشتند که به زودی اخبار خوبی در این مورد خواهید شنید. 

وی افزود: البته ما برای آنالیز پرسپولیس هر روز جلسات خود را برگزار می‌کنیم و این وظیفه کمیته فنی است که معایب تیم را شناسایی کرده و به کادرفنی کمک کند تا شرایط  تیم بهتر شود.

کاشانی درباره اینکه چرا هیچ یک از مسئولان باشگاه پرسپولیس پاسخگوی خبرنگاران نیستند، خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس سخنگو دارد و شما می‌توانید سؤالات خود را از او بپرسید. اینکه شما خبرنگاران در پیاده‌روی خیابان معطل می‌شوید تا با مسئولان باشگاه صحبت کنید، اصلاً شکل خوبی ندارد. دعا کنید تیم پرسپولیس هرچه زودتر تبدیل به باشگاه شود و این مصاحبه‌ها در سالن آمفی‌تئاتر باشگاه برگزار شود نه در پیاده‌رو.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس  با تأکید بر اینکه برانکو در جلسات کمیته فنی باشگاه پرسپولیس شرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: ما هر موقع از برانکو خواستیم در جلسات شرکت کرد. به دنبال این نباشید که این جلسات چه زمانی و در کجا برگزار می‌شود، بلکه باید به دنبال اثرات آن باشید.

وی با حمایت از تیم پرسپولیس افزود: به شخصه از عملکرد تیم رضایت دارم، پرسپولیس بازیکنان جوانی دارد که آینده این باشگاه را رقم خواهند زد. در این سه بازی هم ما عملکرد خوبی داشتیم، اما اشتباهات داوری باعث شده که نتوانیم نتیجه بگیریم. در همین بازی با سپاهان دیدید که داور دو پنالتی برای ما نگرفت، اما به اشتباه یک پنالتی برای حریف گرفت.

کاشانی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پرسپولیس از برانکو به اندازه کافی حمایت می‌کند، گفت: برانکو سرمربی تیم است و طبیعی است که از او حمایت شود. او کارش را می‌کند و ما هم امیدواریم تیم جوانی که در اختیارمان است، در آینده بهتر نتیجه بگیرد. زمان ما نیز در ابتدا بازیکنان جوان بودند و زمان برد تا به هماهنگی و انسجام تیمی رسیدند. هر تیمی این دوران را پشت سر می‌گذارد تا به موفقیت‌های بزرگ برسد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه هواداران از نتایج تیم رضایت ندارند، گفت: هر فردی در جامعه این اختیار را دارد که نظرات خودش در مورد تیم را مطرح کند و نمی‌شود نسبت به این مسئله خرده گرفت.