به گزارش پارس به نقل از کاپ، بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با رادیو جوان در رابطه با گذشت سه هفته از لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فکر می کنم اتفاق نادر بعد از این سه هفته قعرنشینی پرسپولیس باشد. تیمی که همیشه عادت به بردن آن داشتیم حالا در رده شانزدهم قرار گرفته و فکر می کنم برای ارزیابی آنها باید جدول را وارونه نگاه کنیم. از طرفی سپاهان مثل همیشه با یک مدیریت با ثبات و خوب در صدر جدول قرار گرفته همچنین سایپا با مدیریت و کادرفنی که دارد در رده دوم قرار دارد. 

وی ادامه داد: استقلال خوزستان هم با فوتبال خوبی که ارائه می دهد روند خوبی را در پیش گرفته و با ادامه آن می تواند یکی از شگفتی سازان لیگ پانزدهم باشد. نکته جالب اینجاست که از پنج تیم انتهای جدول سه تیم بسیار معتبر و نامدار هستند نفت، فولاد و پرسپولیس تیم هایی هستند که معمولا در بالای جدول حضور دارند و این نشان می دهد که در هفته های آینده با برطرف شدن مشکلاتشان جایگاه خود را تغییر دهند. شاید این تیم ها آمادگی جسمانی لازم را نداشتند.

کارشناس فوتبال در ادامه تصریح کرد: به همین دلایل تا هفته ششم یا هفتم ماهیت اصلی تیم ها مشخص خواهد شد. وگرنه الان تمام اظهارنظرها صد در صد مورد تایید نیست و بعد از گذشت چند هفته می توانیم استدلال بهتری از عملکرد تیم ها داشته باشیم. به خاطر همین از تماشاگران هم می خواهم از تیم های خود ناامید نباشند و به ورزشگاه ها بروند و آنها را تشویق کنند. 

وی در واکنش به اظهارات برانکو مبنی بر اینکه داور عامل باخت تیمش شده گفت: برانکو باید خویشتن دارتر باشد و در برابر باخت اینطور با هواداران صحبت نکند. به عقیده من جریان داوری فوتبال ایران بسیار سالم و زحمتکش است و اتفاقا در بازی سپاهان و پرسپولیس که خیلی هم سخت بود قضاوت خوبی را شاهد بودیم. برانکو بهتر است به جای این حرفها به فکر ترمیم تیمش باشد.

ذوالفقارنسب در پایان گفت: من جریان داوری و در کل فعالیت داوری را خوب می بینم. به عقیده من سطح داوری در ایران بسیار بالاتر از سطح فوتبال است. این مساله را هم حضور داورانی مثل فغانی در عرصه های بین المللی نشان می دهد.