به گزارش پارس، ایسنا به نقل از گاردین نوشت: باشگاه منچستر یونایتد در فصل جابه جایی تابستانی فعالیت زیادی داشت و خریدهای خوبی انجام داد، اما این تیم هنوز نتوانسته است جایگزین شایسته‌ای برای رابین فان پرسی انتخاب کند و با جدایی رادامل فالکائو از این تیم به نظر می‌رسد که خط حمله شیاطین سرخ در ادامه فصل به مشکل بخورد.

هری کین، ستاره جوان تاتنهام یکی از گزینه‌های مورد علاقه لوئیس فان خال است، اما رئیس این باشگاه لندنی اعلام کرد که ستاره خود را حفظ خواهد کرد و این بازیکن را به هیچ تیمی از جمله منچستر یونایتد نخواهد داد.

روزنامه گاردین انگلیس نوشت که رئیس باشگاه تاتنهام در جلسه‌ای که با مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد داشت تاکید کرد که هری کین با هیچ قیمتی فروشی نیست و فصل آینده را در وایت هارت لین توپ خواهد زد.

پیش از این رسانه‌های انگلیسی نوشتند که باشگاه منچستر یونایتد حاضر است برای جذب کین 40 میلیون پوند پرداخت کند.

این بازیکن جوان فصل بسیار خوبی را با تاتنهام در رقابت‌های لیگ جزیره پشت سرگذاشت و توانست در 34 دیداری که برای این تیم به میدان رفت 21 گل به ثمر رساند.

به احتمال خیلی زیاد شیاطین سرخ با توجه به منتفی شدن حضور هری کین در این تیم به دنبال پدرو رودریگز ستاره آبی-اناریها باشند که از حضور در این تیم ناراضی به نظر می‌رسد.