به گزارش پارس به نقل از فارستمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس که آخرین تمرین سرخ‌پوشان پیش از سفر به اصفهان برای بازی با سپاهان محسوب می‌شد امروز از ساعت 18 در ورزشگاه درفشی‌فر استارت خورد.

*محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز سرخ‌پوشان حاضر شد.

*داکروز و مارکار آقاجانیان دو تن از مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند و نظاره‌گر تمرین سرخ‌پوشان شدند.

این دو نفر خوش و بش گرمی هم با کادر فنی پرسپولیس داشتند و پس از دقایقی صحبت با مربیان این تیم بر روی نیمکت نشسته و تمرین را تماشا کردند.

*بازیکنان مطابق روزهای گذشته زیر نظر پانادیچ بدن‌هایشان را گرم کردند و سپس به کار با توپ پرداختند.

*مرور کارهای تاکتیکی و حفظ توپ در شرایط پرس بخشی از تمرین امروز سرخ‌پوشان بود.

*از آنجایی که تمرین امروز همانند روز گذشته پشت درهای بسته و به دور از چشم خبرنگاران و هواداران برگزار می‌شد عده‌ای از هواداران این تیم پشت در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند و منتظر بودند تا تمرین سرخ‌پوشان تمام شده تا با آنها عکس یادگاری بگیرند.

*فوتبال بدون دروازه بخش اصلی تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود. در این بخش از تمرین برانکو و دستیارانش تأکید ویژه‌ای داشتند تا بازیکنان تاکتیک‌هایی که در روزهای گذشته تمرین کرده بودند را در تمرین پیاده کنند.

*تمرین شوت به دروازه بخشی دیگر از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

*در آستانه بازی با سپاهان تمامی بازیکنان پرسپولیس در تمرین حضور داشتند و برانکو برای این بازی مصدومی در تیمش ندارد.

*تی‌هومیر که به کرواسی سفر کرده است در تمرین امروز شرکت نداشت.

*همه اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس در آخرین تمرین این تیم در تهران پیش از بازی با سپاهان حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ کاروان تیم فوتبال پرسپولیس فردا صبح در ساعت 7 و 30 دقیقه از ورزشگاه درفشی‌فر با اتوبوس عازم اصفهان خواهند شد و پس از رسیدن به این شهر در هتل عباسی استقرار خواهند یافت. طبق برنامه اعلام شده قرار است بازیکنان پرسپولیس عصر فردا یک جلسه تمرین در اصفهان برگزار کنند.

گفتنی است دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس پنج‌شنبه و از ساعت 19 و 25 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.