به گزارش پارس به نقل از مهر علی نظری‌جویباری قبل از ورود به نشست عصر امروز یکشنبه باشگاه استقلال، در جمع خبرنگاران درخصوص حضورش در این باشگاه ضمن بیان مطلب فوق گفت: از من خواستند به باشگاه بیایم، من هم به حرمت منصور پورحیدری و دوستان آمدم. من یکسری شروطی را در نظر گرفتم که مطمئنا هیات مدیره آن را قبول نمی‌کند  اما اگر اعضا موافقت کردند، به همکاری‌ام ادامه می‌دهم.

وی افزود: من ۲۵ سال در استقلال کار کردم، یک هوادار این تیم هستم و سیاسی نیستم. من علاقمند هستم که حضور داشته باشم و به تیم کمک کنم اما حاضر نیستم که از اسمم استفاده شود و برخی دیگر از این کارهای سوءاستفاده کنند.

معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال در رابطه با حکم باشگاه استقلال مبنی بر مسئولیت او در نقل و انتقالات افزود: نقل و انتقالات چیزی نیست که بخواهید از کسی اجازه بگیرید. سرمربی لیست را به من می‌دهد و من هم به دنبال جذب بازیکن می‌روم. نمی‌توانم کارم را به هیات مدیره توضیح دهم و صبر کنم آنها تایید کنند و تا منتظر جواب آنها شویم، بازیکن به تیم دیگری پیوسته است.

وی در ادامه تاکید کرد: با شرایط کنونی من دیگر نمی‌توانم کار کنم زیرا برخی‌ها می‌خواهند اهداف خودشان را پیگیری کنند که من با این شرایط نمی توانم کار کنم.

نظری‌جویباری در مورد اینکه یکی از اعضای کمیته نقل و انتقالات این باشگاه است، خاطرنشان کرد: من شروطی دارم که قطعا آنها نمی‌توانند قبول کنند و برای همین عضو این کمیته نیستم.

وی در مورد اینکه آیا اختلافش با مسعود معینی باعث کناره‌گیری‌اش از این سمت شده، گفت: نه، من اسم نمی‌برم اما مشکلم با کسانی است که قصد دخالت داشته و نمی‌توانند کمک کنند. من درصورتی کار می‌کنم که از مدیرعامل و هیات مدیره اختیار تام داشته باشم.

معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال در ادامه درباره اینکه پرویز مظلومی اعلام کرده که او عضو کمیته نقل و انتقالات است، یادآور شد: مگر مظلومی باید چنین چیزی را تایید کند. افشارزاده فردی است که اعضای کمیته را تعیین می‌کند. من صبح وزارت ورزش بودم و حرف هایم را آنجا زدم، الان هم به باشگاه می روم و حرفهایم را می زنم، اگر به نتیجه برسم که در خدمت استقلال خواهم بود در غیر این صورت به عنوان یک هوادار حامی این تیم هستم.

وی درباره اینکه آیا مشکل استقلال پول است؟، خاطرنشان کرد: مشکل پول در مرحله بعدی است.

نظری درباره احتمال بازگشت برخی از بازیکنان قدیمی و چراغ سبز پرویز مظلومی به آندرانیک تیموریان، مهدی رحمتی و جواد نکونام گفت: یکسری از بازیکنان نباید برگردند. همه مردم آنها را می‌شناسند. من از کسی اسم نمی‌برم، ولی بازیکنانی که توهین کرده‌اند، نباید برگردند.