به گزارش پارس منصور پورحیدری  در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در خصوص بازی متفاوت استقلال در نیمه اول و دوم اظهار داشت: این برای تیم استقلال طبیعی است. چراکه ما تمرینات مان را دیر شروع کردیم و مادامی که از نظر بدنسازی به شرایط مطلوب نرسیم ممکن است چنین شرایطی وجود داشته باشد.

وی افزود: تیم استقلال جوان شده و این بازیکنان جوان باید یاد بگیرند در طول یک مسابقه 90 دقیقه ای انرژی شان را به خوبی تقسیم کنند تا از نظر بدنی در زمین مسابقه دچار مشکل نشوند. 

سرپرست تیم استقلال ادامه داد: علاوه بر این ما بازیکنانی همچون یعقوب کریمی را داشتیم که دیر به تمرینات اضافه شدند. خسرو حیدری و امید ابراهیمی هم از این دست بازیکنان هستند. 

پورحیدری در این باره که استقلال را طی دو هفته اخیر با دو برد پیاپی چطور ارزیابی می کند، گفت: خیلی به این تیم امیدوار هستم اما هنوز استقلال جای کار زیادی دارد. خوشبختانه بازیکنان با حوصله و انگیزه در تمرینات حضور پیدا می کنند و این به ما کمک می کند تا در ادامه روز به روز وضعیت ما بهتر شود. قطعا با پایان محرومیت حنیف و اضافه شدنش به تیم شرایط از این هم بهتر خواهد شد. 

پورحیدری تاکید کرد: البته دو برد برای ما ایده آل است اما نباید تصور کنیم با این دو برد شرایط خیلی خوب است. ما باید از تجربه بازیکنان قدیمی ترمان استفاده کنیم و طوری در مسیر لیگ قدم برداریم که این وضعیت همچنان حفظ شود.

وی همچنین درباره حضور قلعه نویی در تیم ملوان و اینکه این مساله تا چه اندازه به بازیکنان استقلال انگیزه مضاعف داد خاطرنشان کرد:امیر قلعه نویی از خانواده ماست و اگرچه هنوز وضعیتش در تیم ملوان به طور دقیق مشخص نیست اما این روزها همه او را مسئول کادرفنی ملوان می دانند و ما برای او آرزوی موفقیت داریم.

پورحیدری تصریح کرد: علاوه بر این استقلال همیشه مقابل ملوان انگیزه خاصی داشته است و نمی توان این موضوع را کتمان کرد. ضمن اینکه مسلما بازیکنان استقلال در مقابل تیمی که مربی فصل پیش شان در آنجا مربیگری می کند انگیزه زیادی دارند.