به گزارش پارس به نقل از ایسنا ،  لیگ فوتبال هلند امروز (شنبه) با دیدار تیم‌های رودا کرکراد و هراکلس از ساعت 22 و 15 دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود.

سایت onlinesport در گزارشی مفصل به توضیح در مورد باشگاه آلکمار هلند که علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار دارد پرداخته است.

این سایت در مورد باشگاه آلکمار نوشت: «در طول 11 سال گذشته باشگاه آلکمار توانسته است هشت بار در رقابت‌های جام یوفا یا لیگ اروپا حاضر شود. البته آنها با وجود قهرمانی لیگ فوتبال هلند در فصل 10-2009 نتوانستند در رقابت‌های اروپایی حضور پیدا کنند.

جان فا‌ن‌ در بروم، سرمربی 48 ساله آلکمار پیشینه به تن کردن پیراهن تیم‌های فیتسه آرنهم، آلکمار، آیندهون و آژاکس را در کارنامه‌ دارد. بیشتر بازیکنان تیم او را هلندی‌ها تشکیل می‌دهند اما چند بازیکن از کشورهای دیگر نیز در این تیم حضور دارند. سرخیو روچت، دروازه‌بان اروگوئه‌ای، سلسو اورتیز، هافبک پاراگوئه‌ای و علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی از جمله بازیکنان خارجی این باشگاه هستند.»

این سایت در ادامه نوشت: «سایر تیم‌ها نیز بازیکنان خوب و جوانی در اختیار دارند. حکیم زیاخ و خسوس کورونا از توئنته، آلبرت روشناک از خرونینخن، لوچیانو اسلاگویر در کنار علیرضا جهانبخش از آلکمار، بازیکنانی هستند که از حالا به بعد فوتبالشان ارزش دیدن و پیگیری کردن دارد.»