به گزارش پارس به نقل از ایسنا حسین فرکی درباره دیدار روز جمعه سپاهان و ذوب آهن در داربی اصفهان گفت: نیم فصل دوم پارسال تجربه حضور در داربی اصفهان را پیدا کردم که آن دیدار با تساوی به پایان رسید. شرایط در بازی فصل گذشته برای ما خوب بود تا زمانی که رحمان احمدی از بازی اخراج شد و برنامه‌های تیم ما را به هم ریخت و پس از آن هم گل خوردیم. نمی‌توانیم داربی اصفهان را با داربی تهران مقایسه کنیم چرا که آن دیدار حساسیت‌های به مراتب بیشتری دارد.

او ادامه داد: تماشاگران بیشتری برای دیدن آن بازی به ورزشگاه می‌آیند و سابقه بالای دو تیم به حساسیت این بازی دامن زده است. همان طور که می‌بینید قبل از برگزاری داربی اصفهان هیچ بازیکنی مصاحبه نکرده اما در داربی پایتخت بازیکنان برای یکدیگر کری می‌خوانند که این عاملی برای افزایش استرس در داربی می‌شود. وجود حساسیت در بیشتر مواقع کیفیت را هم کاهش می‌دهد که امیدوارم داربی اصفهان از کیفیت بالایی برخوردار باشد. سه امتیاز این بازی برای ما حیاتی است چرا که سپاهان همیشه محکوم به برد است و برای حضور در بالای جدول باید این بازی را هم ببرد اما برای تیم مقابل هم احترام خاصی قائل هستم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که تیمش از لحاظ آمادگی در چه شرایطی قرار دارد اظهار کرد: شرایط آرمانی اواخر فصل گذشته را نداریم اما شرایط‌مان هم بد نیست. بازیکنان ما بعد از اتمام لیگ برتر و مرخصی کوتاه مدت تمرین‌ها را آغاز کرده‌اند و سعی ما این است که آن‌ها را در شرایط ایده‌آل قرار دهیم چرا که در سه تورنمنت مختلف باید به مصاف رقبا برویم که از همه مهم‌تر لیگ قهرمانان آسیاست تا دچار مشکل نشویم. برای رسیدن به شرایط ایده‌آل باید بازیکنان‌مان چند بازی دیگر انجام دهند.

فرکی درباره شرایط مصدومیت لئوناردو پادوانی برای حضور در داربی اصفهانی‌ها تاکید کرد: پادوانی هنوز از بند مصدومیت رها نشده و به این بازی‌ نمی‌رسد اما پریرا به آمادگی کامل رسیده و سخت‌ترین تمرین‌ها را هم انجام می‌دهد اما رسیدن او به شرایط مسابقه وابسته به انجام بازی‌های بیشتر است.

برترین مربی لیگ برتر درباره جلسه اخیر او با اصغر باقریان اظهار کرد: این جلسه مربوط به مسائل مختلفی بود. البته درباره مسائل مالی هم صحبت کردیم چرا که بخشی از مطالبات کادر فنی باقی مانده است.

وی با بیان اینکه بعد از اردوی ترکیه تیمش محرم نویدکیا را ندیده گفت: او مصدوم است و با ما تمرین نمی‌کند. نمی‌توانم قهر او را تایید کنم چرا که صحبتی با او نداشته‌ام. زمانی که با او صحبت کردم می‌توانم بگویم که با ما مشکل دارد یا نه. پس فعلا منتظرم که با محرم صحبت کنم.