به گزارش پارس به نقل از کاپفرامرز ظلی درباره اتفاق نادر رخ داده در ورزشگاه ثامن مشهد بین محسن فروزان و مهدی رحمتی اظهار داشت: این رفتار که در خانه خودمان به مهمانمان بی احترامی کنیم یا جواب سلامش را ندهیم در قاموس ایرانی جماعت نمی گنجد. من اگر به فوتبالیستی برسم که حتی یک روز از من بزرگتر باشد به احترامش از جا بر می خیزم و به رسم ادب با کمال احترام به او سلام گفته و خوشامد می گویم. حال اینکه سید مهدی رحمتی دروازه بان پیشین تیم ملی به خانه محسن فروزان رفته و مهمان آن ها بوده است، به نظر من این رفتار فروزان هیچ معنایی نمی دهد.

وی افزود: من این رفتار محسن فروزان را که فکر می کنم همسن نوه من باشد تایید نمی کنم و معتقدم او باید به رسم ادب پیشانی مهدی رحمتی را هم می بوسید و به عنوان میزبان تیم استقلال به او خوشامد می گفت.

دروازه بان اسبق استقلال در این خصوص که فروزان به خاطر آمدن رحمتی به استقلال از این تیم جدا شده و علت ناراحتی اش این موضوع توضیح داد: این از اولین نکات و نقاط فوتبال است. در فوتبال حرفه ای هر بازیکنی ممکن است روزی در باشگاهی بازی کند و فردای آن روز به تیم دیگری انتقال یابد. این اتفاقات گذار است اما آنچه در فوتبال می ماند رسم جوانمردی و منش پهلوانی است. من باز هم می گویم که از این رفتار محسن فروزان ناراحت شدم.