به گزارش پارس به نقل از خبرورزشیاما حالا خود مارادونا در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده گفته که اصلاً افسرده نیست. او به گزارش‌هایی که در رابطه با افسردگی‌‌اش منتشر شده این‌طور واکنش نشان داده: «این روزها حرف‌های زیادی گفته می‌شود. هیچ‌کس نمی‌تواند درک کند که من به خاطر درگذشت پدرم، در درونم چه حسی داشتم. با رفتن او، انگار رشته عشقی که من فکر می‌کردم جاودانه است، بریده شد. به سادگی نمی‌توان او را فراموش کرد اما حسی که الان دارم، حس افسردگی نیست. اصلاً این‌طور نیست که من با مردم آرژانتین و مردم دنیا بد باشم. فقط غمی را در دل دارم که هر فرزندی که متشکر والدینش هست و آنها را از دست می‌دهد، به همراه می‌کشد.»

این ویدئو در شرایطی ضبط شده که دن دیگو به دوربین نگاه می‌کند و در حال قدم زدن در زمین چمن فوتبال است و یک توپ هم زیر بغلش زده. او در مورد شرایط روحی‌‌اش گفته: «این را در کله‌‌تان فرو کنید: این حس افسردگی نیست‌؛ فقط غم از دست دادن کسی است که مرا به اینجایی که الان هستم، رساند.»

مارادونا در ادامه در مورد شرایط کنونی فیفا نیز صحبت کرده. این صحبت‌ها در حالی انجام شد که ویکتور اوگو مورالس، خبرنگار اروگوئه‌ای که همراه با دیگو مارادونا اجرای برنامه «دسوردا» که از شبکه تلویزیونی تله سور ونزوئلا پخش می‌شد را داشت در ماه ژوئن اعلام کرده بود مارادونا قصد دارد نامزد ریاست فیفا شود. دن‌دیگو در این باره گفت: «مراقب باشید که وقتی من برگردم، با تمام توان باز خواهم گشت. به عرصه کاری بر می‌گردم. به فیفا بر می‌گردم. به جمع مردم عربی که به من کار دادند باز خواهم گشت و به ویژه به آغوش گرم خانواده‌ام بر می‌گردم چون می‌دانم که آنها هم به اندازه من ناراحت هستند و سختی می‌کشند.»