به گزارش پارس به نقل از خبر ورزشی،دیروز آبی‌پوشان پایتخت با نیم ساعت تأخیر، تهران را به مقصد مشهد ترک کردند تا در لیگ پانزدهم استارت بزنند.

حاشیه‌هایی کوتاه از سفر استقلالی‌ها را بخوانید.

آتش‌سوزی؛ سوژه بازیکنان

استقلالی‌ها در فرودگاه مهرآباد منتظر پرواز بودند که یکی از بازیکنان با هیجان خاصی فریاد زد: خودسوزی کارمند باشگاه استقلال! وقتی سایرین دور او جمع شدند تا از ماجرا باخبر شوند، گفت: یکی از سایت‌های خبری نوشته است تعدادی از کارمندان کمپ استقلال در اعتراض به حقوق عقب‌افتاده‌شان به باشگاه آمدند و یکی از آنها با ریختن بنزین روی خود قصد آتش زدنش را داشت که سایرین جلویش را گرفتند. یکی دیگر از بازیکنان به شوخی گفت: ما هم می‌توانیم این کار را انجام بدهیم؛ اگر پولمان را ندادند تهدید به خودسوزی می‌کنیم البته می‌توانیم مثل نقی معمولی به جای بنزین آب بریزیم.

سفر توریستی حنیف و مکویان

پرویز مظلومی به صورت جدی پیگیر وضعیت حنیف عمران‌زاده و هرایر مکویان بود. او از مسئولان باشگاه می‌خواست استعلام لازم را از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بگیرند. در نهایت، معاون حقوقی باشگاه استقلال با پورحیدری تماس گرفت و اعلام کرد لغو محرومیت آنها مورد قبول واقع نشد و رد شد! عمران‌زاده و مکویان که همراه استقلالی‌ها راهی مشهد شدند با شنیدن خبر فوق ناراحت شدند.

تکان خوردن‌های هواپیما

پرواز استقلالی‌ها در آسمان با تکان خوردن‌های هواپیما همراه بود. این تکان‌ خوردن‌ها اگر چه به واسطه دست‌اندازهای هوایی صورت می‌گرفت اما ترس برخی از بازیکنان و البته پرویز مظلومی را به دنبال داشت و سرمربی آبی‌پوشان مدام از این اتفاق حرف می‌زد و اعتقادش به این بود می‌شد با پرواز بهتری به این سفر می‌رفتند.

استقبال از استقلال

حضور کاروان استقلال در مشهد با استقبال هواداران مشهدی همراه شد. آنها با در دست داشتن پرچم‌های آبی و پلاکاردهای حاوی عکس‌های مربیان و بازیکنان به تشویق تیم‌ محبوب‌شان پرداختند. وقتی اتوبوس استقلال به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) و هتل پارس در حرکت بود جوانان مشهدی با موتور و ماشین آن را اسکورت کردند.

مصاحبه با تلویزیون

بازیکنان استقلال هنگام خروج از فرودگاه با یکی از شبکه‌های تلویزیونی مصاحبه کردند. آنها در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید در هفته اول چه نتیجه‌ای را کسب می‌کنید، گفتند: ما به مشهد مقدس آمده‌ایم که اولین برد را به دست آوریم، چیزی نیز به جز پیروزی و 3 امتیاز از بازی نمی‌خواهیم.

سکوت جلوی جاسوس

حضور یک استقلالی باعث ناراحتی چند بازیکن آبی‌پوش شده بود! وقتی بازیکنان در سالن انتظار ایستاده بودند و فرد مورد نظر در حال نزدیک شدن به آنها بود یکی از بازیکنان باتجربه خطاب به اطرافیانش گفت: حواستان باشد، جلوی او حرف نزنید، صحبت‌ها خیلی سریع منتقل می‌شود!

نوازی، بکام استقلالی‌ها

محمد نوازی در بین بازیکنان استقلال از محبوبیت زیادی برخوردار است. او که با بازیکنان آبی‌پوش رابطه خوبی داشته و سعی می‌کند دوستانه برخورد کند با لقب دیوید بکام صدا زده می‌شود. اغلب آبی‌پوشان وقتی می‌خواهند او را مخاطب قرار دهند جمله محمدآقای بکام را بر زبان می‌آورند!

تنهایی کرار

جاسم کرار اخلاق و خصوصیات خاص خودش را دارد، این رفتار باعث شده است اغلب استقلالی‌ها با او رابطه چندان خوبی نداشته باشند. بیشتر اوقات کرار تنهاست و با موبایل خود سر و کار دارد تا تنهایی‌هایش را این‌گونه پر کند!

زیارت امام رضا(ع)

طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های قبلی، استقلالی‌ها پس از رسیدن به مشهد راهی حرم امام رضا(ع) شدند. آنها پس از زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان راهی هتل پارس شدند تا به استراحت بپردازند./کاپ