به گزارش پارس به نقل از کاپایمان صادقی در خصوص دیدار سرخپوشان برابر پدیده اظهار داشت: بعد از چند روز تمرینات مستمر و سنگین فکر می کنم تمامی بازیکنان از لحاظ بدنی در شرایط کاملا بالایی قرار دارند. همچنین همه بچه ها انگیزه بسیار زیادی دارند تا استارت اول را با قدرت و پیروزمندانه در لیگ بزنند.

وی ادامه داد: امسال هیچ تیمی در لیگ ضعیف نخواهد بود و همه تیم ها برای کسب 3 امتیاز در تمام بازی ها به میدان خواهند آمد و ما سعی خواهیم کرد بازی به بازی جلو برویم و در هر بازی امتیازات کامل را کسب کنیم تا هواداران را از نتایج پرسپولیس خوشحال کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه قرار است در این بازی به دلیل غیبت مکانی به میدان برود، تصریح کرد: هنوز برانکو ایوانکویچ در این باره چیزی را اعلام نکرده اما من تمام تلاشم را می کنم اگر با صلاحدید برانکو به میدان رفتم نظر سرمربی و هواداران پرسپولیس را نسبت به خود عوض کنم و بهترین بازی های دوران ورزشی ام را برای پرسپولیس انجام دهم.

صادقی در خصوص اینکه آیا فکر می کرد که در همان ابتدای ورودش به پرسپولیس درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد اظهار داشت: من اگر می خواستم می توانستم در ملوان باقی بمانم همانگونه که با من تماس گرفتند و  خواستند که قراردادم را با این تیم تمدید کنم اما دوست داشتم به تیم بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس بیایم. به همین دلیل از رقابت نمی ترسم. سوشا مکانی از دوستان بسیار خوب من است و ما در تیم های مختلف باهم همبازی بودیم اما در هر صورت اگر قرار باشد در این بازی به میدان بروم حتما نوید یک دروازه بان مطمئن را به تمام هواداران خواهم داد.