به گزارش پارس به نقل از تسنیمامید ابراهیمی بعد از ثبت قراردادش با باشگاه استقلال در این خصوص اظهار داشت: خوشحالم که قرار است در فصل جدید هم برای استقلال بازی کنم. ما تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که بتوانیم همراه با کادر فنی سال خوبی را در استقلال داشته باشیم.

وی درباره دیدار هفته اول آبی‌پوشان مقابل سیاه‌جامگان مشهد گفت: واقعیت این است که شناخت کافی از حریف‌مان نداریم، چون آنطور که باید و شاید این تیم را آنالیز نکرده‌ایم، اما می‌دانیم که سیاه‌جامگان بازیکنان خوبی را جذب کرده است. ما می‌خواهیم گام اول را در لیگ محکم برداریم و به همین خاطر با تمام قوا به مصاف سیاه جامگان می‌رویم.

هافبک تیم فوتبال استقلال ضمن بیان اینکه بازیکنان این تیم رفته رفته از نظر بدنی به شرایط آرمانی می‌رسند، در خصوص انتخاب نشدنش به عنوان بهترین هافبک لیگ در مراسم معرفی بهترین‌های لیگ عنوان کرد: ابتدا باید به دوستانی که در این مراسم به عنوان بهترین نفرات از آنها تقدیر شدند، تبریک بگویم. البته من جزو رأی‌دهنده‌ها نبودم که بخواهم در این مورد حرف بزنم، اما مسلماً نه حق اعتراض دارم و نه حق دلخوری، به همین خاطر تلاش می‌کنم در سال‌های آینده به این عناوین که آرزوی هر فوتبالیستی است، دست پیدا کنم.