به گزارش پارس به نقل از تسنیمپرویز مظلومی پس از پایان دیدار تدارکاتی استقلال تهران - استقلال خوزستان که به نتیجه تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: بچه‌ها نسبت به بازی قبلی بدن‌های بهتری داشتند. ما تیم را تغییر دادیم و در این بازی در 25 دقیقه پایانی تمام تیم را جوان کردیم.

وی در ادامه افزود: به دنبال این هستیم تا تیم را بهتر بشناسیم و به ترکیب اصلی‌مان برسیم که این اتفاق در هفته‌های اول قطعاً رخ خواهد داد. اکنون تیم را به خوبی آماده کرده‌ایم و بازیکنان از نظر بدنی به آن چیزی که می‌خواستیم رسیده‌اند. بازیکنان 70 الی 80 درصد آماده‌اند و تا آغاز هفته اول هم 100 درصد آماده می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تأکید بر اینکه بازیکنانش تا آغاز لیگ با تمرینات تاکتیکی به شادابی لازم برای حضور در مسابقات خواهند رسید، گفت: تنها دغدغه ما اکنون دو بازیکن مصدومی است که داریم و حضور نداشتن خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی ما را نگران کرده است. ضمن اینکه بازیکن برزیلی‌مان در تمرینات حاضر شده و تا روز شنبه هم بازیکن کروات‌مان به تمرینات اضافه خواهد شد. البته این بازیکن کروات چون در کوران مسابقات نبوده است، شاید کاملاً آماده نباشد. با این حال هنوز دو جای خالی در ترکیب داریم که تا دوشنبه سعی می‌کنیم در این خصوص تصمیم بگیریم.

مظلومی در واکنش به این مسئله که روز گذشته و پس از ترک تمرین استقلال توسط او اعلام شد از این تیم قهر کرده است، اظهار داشت: هنوز به استقلال نیامده چرا باید قهر کنم؟! جلسه‌ای داشتیم که باید حتماً در آن جلسه شرکت می‌کردم تا برخی کارهایی که لازم است، انجام شود. تمرین‌مان هم سبک بود که آن را به همکارانم سپردم تا مراحل آماده‌سازی تیم را زیر نظر داشته باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که وضعیت یعقوب کریمی به چه شکل است و گویا بار دیگر برای دریافت رضایت‌نامه او با باشگاه سپاهان نامه‌نگاری شده، خاطرنشان کرد: در این باره نظرم را از همان سایت‌هایی که از من مصاحبه زده‌اند، بردارید! بهتر است در این باره صحبتی نکنم، اما باید بگویم تا روز دوشنبه همه چیز نهایی می‌شود.

«تا هفته‌های دوم و سوم تیم‌مان کامل خواهد شد»، سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله افزود: با توجه به اینکه دو بازیکن مصدوم داریم و خارجی‌ها هنوز با تیم هماهنگ نشده‌اند، تا هفته سوم باید صبر کنیم تا تیم کامل شده و به ثبات برسد. دو هفته ابتدایی لیگ را هم باید به شکلی بگذرانیم.

مظلومی در خصوص اینکه تیمش با یک مشکل دیگر به نام مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کند و گویا خودش به دنبال حل این مشکل است، گفت: مشکل خاصی نیست. مسئله خصوصی‌سازی و بحث انتقال تیم کمی مشکل ایجاد کرد و اسپانسری که اکنون آمده باید جایگاه خود را بشناسد.

وی تصریح کرد: البته این اسپانسر تا به اینجا کمک کرده و همکاری‌های لازم نیز صورت گرفته است. آقای سبک‌دست تمام تلاش خود را کرده و با اینکه وضعیت باشگاه مشخص نیست، اما به ما کمک می‌کند. برای حل مشکلات مالی هم امیدواریم تا شنبه و یکشنبه همه آنها مرتفع شود.