به گزارش پارس به نقل از تسنیمسایت باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که سران باشگاه یوونتوس پیشنهاد باواریایی‌ها را برای فروش آرتورو ویدال پذیرفته‌اند و این هافبک شیلیایی در صورت پذیرفته شدن در تست پزشکی باشگاه بایرن مونیخ رسماً به جمع شاگردان پپ گواردیولا ملحق می‌شود.

ویدال که در سه فصل حضورش در یوونتوس به همراه این تیم سه قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی، دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا و یک عنوان نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد، سال 2011 در شرایطی از بایرلورکوزن به بانوی‌پیر ملحق شد که آن سال هم باواریایی‌ها برای به خدمت گرفتن وی تلاش زیادی انجام دادند، اما او بنا به دلایلی از جمله مخالفت مسئولان لورکوزن برای پیوستن به رقیب مستقیم آنها در بوندس‌لیگا به ایتالیا رفت. حالا اما باواریایی‌ها به هافبک تیم ملی شیلی رسیده‌اند.

هنوز رقم قرارداد ویدال با بایرن مونیخ به طور رسمی اعلام نشده است، اما گزارش اخیر برخی از رسانه‌های اروپایی حاکی از آن بوده است که وی با قراردادی 40 میلیون یورویی به قهرمان آلمان خواهد پیوست.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ هم که همراه با سایر اعضای این تیم در اردوی پیش‌فصل در چین به سر می‌برد، در این خصوص اظهار داشت: می‌توانم تأیید کنم که ما در کلیات موضوع انتقال ویدال با یوونتوس به توافق رسیده‌ایم و تنها کاری که باید صورت بگیرد انجام تست پزشکی توسط این بازیکن و امضای قرارداد با اوست. او هفته آینده در تمرینات بایرن مونیخ شرکت خواهد کرد.