به گزارش پارس کلاه کج به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: اوضاع در استقلال اهواز خوب نیست اگر من هم بگویم که خوب است دروغ گفته ام. همین که تیم پس از پنج سال به لیگ برتر آمده است بتواند در لیگ باقی بماند، اتفاق خوبی است.

او ادامه داد: بقیه تیمها از 60،50 درصد آمادگی شروع کرده اند و تا امروز به آمادگی 80 درصدی رسیده اند ولی تیم ما تازه دو روز است کار خودش را شروع کرده است و از نفرات اصلی تیم مادر حال حاضر 5 نفر هستند. آنچه که مسلم است همه می دانیم که شرایط استقلال اهواز خوب نیست. بحث واگذاری امتیاز فولاد نوین کمی طولانی شد وما در حالی که لیگ هفته آینده برگزار می شود هنوز بازیکنان به هماهنگی لازم دست پیدا نکرده اند.

وی افزود: یکی از نکات مثبت در استقلال اهواز حضور تماشاگران مشتاقی هست که حتی در تمرینات هم حاضر می شوند و پشتوانه تیم هستند . البته آنها باید بدانند که در این فصل کار خیلی سخت است. هواداران ما باید حوصله داشته باشند من می دانم که توقعات از استقلال اهواز بالا است ولی واقعا شرایط مساعد نیست و زمان زیادی می برد تا تیم روی غلطک بیفتد.

کلاه کج گفت: من تا قبل از سربازی از خوزستان بیرون نرفته بودم چون شهرم را خیلی دوست دارم. قبل از آنکه تیم واگذار شود من با مسوولین استقلال اهواز صحبت کردم و بعد از آن به این نتیجه رسیدم واقعا از حضور مجدد در خوزستان و استقلال اهواز لذت می برم ولی حتی خیلی از بازیکنان خوزستانی به من گفتند دیوانه ای ه با این شرایط به استقلال آمدی! ولی من از اینجا بودم و کمک به تیم خوزستانی استقلال اهواز خوشحالم. من واقعا دیوانه شهرم مردم آن هستم و امیدوارم که بتوانیم نتیجه بگیریم و دل هواداران را خوشحال کنیم.از آقای مهاجری و کاظمی هم که به من اعتماد کردند و از من دعوت به همکاری کرده بودند، متشکرم.