به گزارش پارس به نقل از روزنامه نودکرار بازیکنی است که از نظر فنی پتانسیل بالایی دارد اما حواشی زیادی دارد که این موضوع روی عملکرد این هافبک عراقی تاثیر منفی می‌گذارد. کرار در تمام سال‌هایی که در استقلال حضور داشته این موضوع را ثابت کرده اگر به دور از حاشیه باشد بازیکنی تاثیرگذار است اما اگر دچار حاشیه شود نه تنها تاثیرگذاری لازم را ندارد بلکه به استقلال ضربه هم می‌زند. پس از اینکه مظلومی سرمربی استقلال شد از همان ابتدا به کمیته نقل و انتقالات باشگاه اعلام کرد تحت هر شرایطی کرار را حفظ کنند.

او در مصاحبه‌‌های خود عنوان کرد کرار را مدیریت می‌کند و او در طول فصل حاشیه‌ای برای خود و استقلال درست نخواهد کرد. مظلومی وعده داده بود از هافبک عراقی فقط شاهد مسائل فنی خواهیم بود و شرایطی را فراهم خواهد کرد تا او از حواشی فاصله بگیرد.

با وجود اینکه چند روزی بیش نیست کرار به تمرینات استقلال اضافه شده، او در تمرین نوبت صبح شنبه آبی‌پوشان حضور پیدا نکرد. اتفاقی که ناراحتی سایر بازیکنان را به همراه داشت. جالب اینکه هافبک عراقی در توجیه غیبت خود عنوان کرده از تمرین نوبت صبح بی‌اطلاع بوده و تنهایی از اردوی کردان خارج شده است. این اظهارنظر در نوع خود جالب است مگر کرار در اردوی کردان حضور نداشته که از زمان تمرین اظهار بی‌اطلاعی می‌کند؟! با طور حتم اعضای کادر فنی به بازیکنان برنامه تمرین را اطلاع داده‌اند. کرار اولین حاشیه‌سازی خود را خیلی زود آغاز کرد. به نظر وعده‌ای که مظلومی درباره کنترل کرار داده بود عملی نیست!کرار بازیکنی است که از نظر فنی پتانسیل بالایی دارد اما حواشی زیادی دارد که این موضوع روی عملکرد این هافبک عراقی تاثیر منفی می‌گذارد. کرار در تمام سال‌هایی که در استقلال حضور داشته این موضوع را ثابت کرده اگر به دور از حاشیه باشد بازیکنی تاثیرگذار است اما اگر دچار حاشیه شود نه تنها تاثیرگذاری لازم را ندارد بلکه به استقلال ضربه هم می‌زند. پس از اینکه مظلومی سرمربی استقلال شد از همان ابتدا به کمیته نقل و انتقالات باشگاه اعلام کرد تحت هر شرایطی کرار را حفظ کنند.

او در مصاحبه‌‌های خود عنوان کرد کرار را مدیریت می‌کند و او در طول فصل حاشیه‌ای برای خود و استقلال درست نخواهد کرد. مظلومی وعده داده بود از هافبک عراقی فقط شاهد مسائل فنی خواهیم بود و شرایطی را فراهم خواهد کرد تا او از حواشی فاصله بگیرد.

با وجود اینکه چند روزی بیش نیست کرار به تمرینات استقلال اضافه شده، او در تمرین نوبت صبح شنبه آبی‌پوشان حضور پیدا نکرد. اتفاقی که ناراحتی سایر بازیکنان را به همراه داشت. جالب اینکه هافبک عراقی در توجیه غیبت خود عنوان کرده از تمرین نوبت صبح بی‌اطلاع بوده و تنهایی از اردوی کردان خارج شده است. این اظهارنظر در نوع خود جالب است مگر کرار در اردوی کردان حضور نداشته که از زمان تمرین اظهار بی‌اطلاعی می‌کند؟! با طور حتم اعضای کادر فنی به بازیکنان برنامه تمرین را اطلاع داده‌اند. کرار اولین حاشیه‌سازی خود را خیلی زود آغاز کرد. به نظر وعده‌ای که مظلومی درباره کنترل کرار داده بود عملی نیست!