به گزارش پارس به نقل از ایسنا پرویز مظلومی پس از جلسه‌اش با جاسم کرار، گفت: خیلی وقت بود که می‌خواستیم با جاسم جلسه‌ای برگزار کنیم، ولی فرصت نشد. امروز با او صحبت‌های خوبی داشتیم و از امشب به اردوی استقلال اضافه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت چشمی و دهنوی در استقلال به چه شکلی است؟ بیا‌ن‌ کرد: درباره دهنوی هنوز صحبتی نکرده‌ایم. درباره چشمی هم از مسئولان نقل و انتقالات باید سوال کنید. تا جایی که من می‌دانم کار او انجام شده است و مدیریت باشگاه صبا دچار تحولاتی شده که این به خودشان مربوط است و برای ما مشکلی ایجاد نمی‌کند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تیمش اردویی خارجی نخواهد داشت؟ ا‌دا‌مه‌ داد: خیر. ما از اردوی داخلی‌مان نهایت استفاده را می‌کنیم. در حال‌ حاضر دو نوبت تمرین داریم و از کادرفنی و بازیکنان هم تشکر می‌کنم که نهایت همکاری را با ما داشته‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است سزار به استقلال بپیوندد، گفت: ما با مدیر برنامه‌های این بازیکن در ارتباط هستیم و جلسه‌ای را هم با او برگزار می‌کنیم. اگر به توافق برسیم طبق عرفمان به او پولی پرداخت خواهیم کرد و این بازیکن هم به ما اضافه می‌شود.

مظلومی درباره برنامه تیمش در مسابقات تدارکاتی، توضیح داد: ما دوشنبه و پنجشنبه هفته‌ آینده بازی‌های تدارکاتی را در نظر گرفته‌ایم و در مجموع چهار بازی را می‌خواهیم بر‌نامه‌ریزی کنیم. یکی از بازی‌های مدنظر ما مسابقه با سایپا که منتظر پاسخ آنها هستیم و دو بازی سبک هم در نظر گرفته‌ایم. امروز (شنبه) در جلسه با کادرفنی تکلیف این مساله را روشن خواهیم کرد.

وی در مورد یعقوب کریمی نیز، خاطر‌ نشان کرد: ما 48 ساعت دیگر منتظر این بازیکن هستیم و در غیر این صورت به دنبال یک بازیکن جایگزین به جای او خواهیم گشت.

سرمربی استقلال درباره برزای نیز گفت: برای این بازیکن زود است که به خارج برود. این صحیح نیست از او تست بگیرند و شاید او را نخواهند و این به ضرر استقلال و بازیکن خواهد بود.

مظلومی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره آشتی رحمتی و طالب لو، گفت: این دو بازیکن آشتی کرده بودند و دیشب هم افطار با هم بودند و شک نکنید که در آینده دیگر قهری در استقلال وجود ندارد. این مساله را الان می گویم و تا آخر فصل هم پایش ایستاده‌ام.