به گزارش پارس به نقل از تسنیماستوارت بکستر در خصوص بازی دوستانه روز گذشته پرسپولیس و گنچلربیرلیی ترکیه اظهار داشت: پرسپولیس تیم خوبی بود که نشان داد اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کند. ما نمی‌خواستیم به تیم‌مان فشار زیادی بیاوریم و در بازی با پرسپولیس اصلاً نتیجه برای ما مهم نبود هرچند فکر می‌کنم برای حریف‌مان هم چنین شرایطی وجود داشت. امیدوارم ارتباط گنچلربیرلیی و پرسپولیس به همین بازی محدود نشود.

وی در خصوص اینکه شنیده شده برای حضور در فوتبال ایران از استقلال پیشنهادی دریافت کرده خاطرنشان کرد:‌ چند وقت پیش مدیربرنامه‌هایم در مورد استقلال با من صحبت کرد. من به واسطه حضور دوست خوبم یعنی کارلوس کی‌روش در ایران اطلاعات خوبی از فوتبال شما دارم چون با کارلوس همواره در تماس هستم.

سرمربی تیم فوتبال گنچلربیرلیی ترکیه ادامه داد: با این وجود هیچ‌وقت پیشنهاد استقلال به من رسمی نشد و از این باشگاه دعوت‌نامه رسمی به دست من نرسید. در همین حال پیشنهاد گنچلربیرلیی جدی بود و به این تیم آمدم.

بکستر با تمجید از سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: فوتبال ایران الماس گرانبهایی به اسم کارلوس کی‌روش را در اختیار دارد که باید قدر آن‌ را بداند. شاید بعد از کی‌روش هیچ مربی‌ای مانند او به ایران نیاید. با کی‌روش در ژاپن کار کردم و هنگامی که در تیم جوانان انگلستان بودم با کی‌روش که در منچستر بود ارتباط داشتم.