به گزارش پارس به نقل از فارس پانادیچ با اشاره به نخستین بازی تدارکاتی پرسپولیس در ترکیه، اظهار داشت: مرسوم نیست که در دوره بدنسازی اولین بازی شما با تیم قدرتمند باشد و با در نظر گرفتن این موضوع اگر بخواهیم این مسابقه را ارزیابی کنیم، برای ما عالی بود.

وی ادامه داد: طبیعی است نیمه اول برای ما سخت باشد، چون اولین بازی مان بود. هیچ وقت با تیمی در چنین سطح بازی نکرده بودیم و بچه ها غافلگیر شدند. تاکتیک مان هم نسبت به فصل گذشته متفاوت بود. بچه های ما در نیمه دوم واقعا فوق العاده بودند و همه چیز منسجم بود. حرکات‌مان به سمت دروازه حریف با سرعت بالایی انجام می‌شد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌توانستیم در دقایق پایانی به گل برسیم و یک پیروزی شیرین را جشن بگیریم، اما نشد. البته این را نباید فراموش کنیم که تمرینات آماده سازی ما واقعا سنگین و سخت است. به همین دلیل باید به احترام تلاشی که بازیکنان تا پایان 90 دقیقه انجام دادند، کلاه‌مان را از سر برداریم.

پانادیچ در مورد اینکه چه قدر به این پرسپولیس خوشبین است، تاکید کرد: همیشه آدم خوشبینی هستم و دوست دارم همیشه ببریم. همه تلاش‌مان را می‌کنیم در مسابقات پیروز شویم. بازیکنان کم کم هدف‌هایی که پیش روی آنها گذاشته‌ایم را درک می‌کنند. حریف ترکیه‌ای ما بسیار قوی بود و  سیستم فوتبال شان اروپایی است، اما به جز دو سه حرکت در نیمه اول چیز دیگری ندیدیم. ما در حال حال حاضر در سخت‌ترین دوران آماده سازی تیم هستیم.

وی با اشاره به برگزاری لیگ برتر عنوان کرد: زیبا ترین و قشنگ ترین استارت برای لیگ، بردن است. این موضوع فضای مثبتی را در ابتدای کاتر برای تیم حاکم می‌کند. بازیکنان خوب تلاش می‌کنند و جوان هستند و چیزهای زیادی یاد می‌گیرند. در قسمت پایانی اردوی خود هستیم و شاید تمام کارهای بدنسازی خود را نرسیم که انجام دهیم، اما فکر می‌کنم لیگ را خوب آغاز می‌کنیم.