به گزارش پارس به نقل از تسنیممسعود حکم آبادی در واکنش به مصاحبه روز گذشته مدیربرنامه‌های رضا حقیقی اظهار داشت: اولین بار که ما به حقیقی برای حضور در سیاه‌جامگان پیشنهاد دادیم او پای میز مذاکره ما نشست و در نهایت طی دو جلسه، مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت به وی مشخص و قطعی شد، اما حقیقی گفت برای انعقاد قرارداد بهتر است مدیربرنامه‌های او هم راهی مشهد شود.

وی ادامه داد: ظهر روز بعد یک نفر به عنوان مدیربرنامه حقیقی با من تماس گرفت و ادعا کرد که می‌خواهد امروز به مشهد بیاید اما بلیت نیست، من گفتم او نامش را دقیق به من اعلام کند تا خودم برای او بلیت بگیرم، با این حال تا پایان شب از او خبری نشد و در نهایت شنیدم که این آقا در تهران نشسته و منتظر مشخص شدن وضعیت صبای قم است و به حقیقی هم وعده قرارداد 950 میلیونی صبا را داده است.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سیاه‌جامگان با بیان اینکه قرار گذاشتیم که مدیربرنامه‌های حقیقی در تهران با رمضانی جلسه‌ای برگزار کند، خاطرنشان کرد: من در تماس تلفنی به او گفتم که اگر با نیت افزایش مبلغ قرارداد به جلسه می‌رود بهتر است این جلسه برگزار نشود، اما او گفت فقط به دنبال بستن یک قرارداد دو سر برد برای طرفین است و این اتفاق خواهد افتاد.

حکم‌آبادی افزود: جلسه حقیقی با رمضانی برگزار شد و طبق توافق، قرار شد رضا حقیقی در اردوی سرعین ما شرکت کند، از سوی دیگر هم مدیر برنامه‌های او به مشهد سفر کرده و چک‌های قرارداد او را دریافت کند اما این اتفاق نیفتاد و بارها توسط این آقا برنامه عوض شد، حتی در آخرین بار که ظهر سه‌شنبه من شخصاً برای او بلیت گرفتم ایشان به مشهد نیامد و تلفن‌های ما را هم جواب نداد.

وی تصریح کرد: در نهایت، صبح چهارشنبه من به همراه رضا حقیقی راهی تهران شدیم و با همین آقا و سعید رمضانی پای میز مذاکره نشستیم، اما چیزی که من از او در این جلسه دیدم به هیچ عنوان چهره یک مدیر برنامه نبود، بلکه او به طور حرفه‌ای یک دلال بازیکن بود که فقط قصد بازارگرمی داشت.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سیاه‌جامگان ادامه داد: رضا حقیقی کلیات مسائل را با ما تمام کرده بود و فقط قرار بود قرارداد امضا شود، اما این آقا مدام در حین مذاکره می‌گفت اگر الان قراداد را نبندید تا 4 عصر خبر بستن قرارداد با تیم جدیدش را روی سایت‌ها بخوانید. این ادبیات قطعا ادبیات یک مدیر‌برنامه نیست.

حکم‌آبادی با تأکید بر اینکه حقیقی برای برگشتن به دوران اوج نیازمند یک مشاور است، اظهار داشت: مدیر برنامه باید مشاور خوبی باشد و بهترین انتخاب را برای بازیکنش انجام دهد، یعنی اگر احساس کرد که الان بهتر است حقیقی برود دسته سه برای یک تیم مجانی بازی کند، اما در لیگ برتر یک میلیارد پول نگیرد، آن کار را باید انجام دهد، اما امثال این افراد برای اینکه یک میلیون تومان بیشتر گیر خودشان بیاید با آینده بازیکن بازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مطمئنم دل رضا حقیقی با سیاه‌جامگان بود، خاطرنشان کرد: این آقا نگذاشت مذاکرات‌مان به سرانجام برسد، من تأکید می‌کنم که داشت یک اتفاق دلالی رقم می‌خورد وگرنه در حال حاضر تنها 7 ایجنت رسمی ایرانی در سایت فیفا معرفی شده‌اند که نام ایشان در این فهرست نیست که اگر بود حداقل در مصاحبه روز گذشته خودش را معرفی می‌کرد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سیاه‌جامگان ادامه داد: با 5دقیقه مذاکره بیشتر قطعاً قرارداد حقیقی بسته می‌شد و این بازیکن در مشهد می‌ماند و به فوتبال شهرش کمک می‌کرد، اما این آقا حقیقی را هوایی کرده بود و صحبت از قراردادهایی با پیش پرداخت 500-600 میلیون تومانی می‌کرد؛ اتفاقی که بعید است در فوتبال ایران رخ دهد.

حکم‌آبادی با اشاره به مصاحبه روز گذشته مدیربرنامه حقیقی با تسنیم گفت: او گفته ما با نام رضا حقیقی بازیکن جذب کرده‌ایم. رضا دوست نزدیک من است، اما آیا ممکن است بازیکنی نخواهد با رسول خطیبی و در کنار رضا عنایتی کار کند، اما به خاطر اسم حقیقی به مشهد بیاید؟ این ادبیات هم مربوط به یک بازارگرمی ناشیانه است که قطعاً به آینده این بازیکنان لطمه می‌زند.

وی افزود: من از سایر بازیکنانی که با این آقا کار می‌کنند اطلاع دارم، همه آن‌ها روزگاری در اوج بودند و حالا دنبال تیم هستند، چون تفکرات او این بازیکنان را به بیراهه می‌برد، من خیلی دوستانه به حقیقی گفتم که بستن قرارداد حرفه‌ای در لیگ برتر، نیاز به تفکر حرفه‌ای دارد، نه مشاوره و تفکر یک دلال.

حکم‌آبادی با اشاره به این جمله مدیربرنامه حقیقی که بسیاری از بازیکنان راغب نیستند در سیاه‌جامگان بازی کنند، خاطرنشان کرد: اولاً بازیکن در جایی که پول باشد و دوماً در جایی که بتواند پیشرفت کند بازی می‌کند، تا الان هم بیش از 70 درصد لیست مورد نیاز خطیبی جذب شده و بازیکنان بزرگی مثل عنایتی، دلیر، کامدار و تعداد زیادی جوان جذب کرده‌ایم، پس من به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم یک فرد که حاضر است به خاطر یک میلیون تومان کمتر یا بیشتر آینده یک فوتبالیست نابود شود درباره سیاه‌جامگان اظهار نظر کند.

مدیر‌رسانه‌ای سیاه‌جامگان در پایان گفت: من با اجازه سعید رمضانی در پایان جلسه به حقیقی گفتم که مذاکراتش با دیگر باشگاه‌ها را پیگیری کند، اگر با جایی به نتیجه نرسید و همچنان رسول خطیبی به وی نیاز داشت، در باشگاه سیاه‌جامگان به روی او به عنوان یک سرمایه استانی باز است؛ اما بدون حضور شخص خاصی.